Ова се највредните автомобилски брендови во светот: Toyota, Mercedes, a ниту VW не се на врвот
Убедливо највредниот автомобилски бренд во 2022 година е Tesla со речиси 76 милијарди долари, што е повеќе од двојно повеќе од Toyota
Светот на автомобилите драстично се промени во последните десет години. Електрификацијата и „војната“ против емисиите на CO2, како и растот на азискиот пазар драстично го променија односот меѓу најголемите, а суверен светски лидер е Tesla, без разлика дали се гледа проценката на вредноста на брендот или сировите податоци за вредноста на акциите на берзите.
Кога станува збор за вредноста на брендот, тоа е процес во кој се земаат предвид многу фактори, од финансиски резултати и продажба, состојба на берзата, преку имиџ, до технологија, патенти, иднината…
Убедливо највредниот автомобилски бренд во 2022 година е Tesla со речиси 76 милијарди долари, што е повеќе од двојно повеќе од Toyota, која е втора на листата со околу 33 милијарди долари. Следат Mercedes и BMW, а брендовите Volkswagen и Ford кои порано беа блиску или на самиот врв сега се далеку поназад. Tesla е речиси шест пати повреден автомобилски бренд од Ford и осум пати повреден од VW, пред кој се проби дури и кинескиот BYD.
Со својата вредност од 76 милијарди долари, Tesla е сè уште џуџе во споредба со најголемите светски компании надвор од автомобилската индустрија. Apple е највредниот бренд во светот и вреди 947 милијарди, Google е втор со 820 милијарди, а трет Amazon кој вреди 705 милијарди долари.
Топ 10 највредни автомобилски брендови (во милијарди долари):
- Tesla 75,93
- Toyota 33,11
- Mercedes-Benz 30,35
- BMW 27,59
- Ford 13,21
- Honda 11,12
- Audi 10,67
- BYD 10,52
- Volkswagen 9,25
- Porsche 8,61