Агенцијата Reuters пренесува дека германскиот министер за финансии Кристијан Линднер изјавил дека германската влада нема да се согласи со идејата на ЕУ за воведување забрана за продажба на автомобили со внатрешно согорување од 2035 година. Според него, има сегменти во кои тоа е исклучено

Спротивно на верувањата на многу луѓе, оваа забрана сè уште не постои, бидејќи релевантните одредби сè уште не го поминале целосниот законодавен процес во Европската комисија. Денеска треба да има повеќе амандмани, повеќе гласови.

Но, министерот Кристијан Линднер веќе најавува дека Германија нема да се согласи со тоа, барем не во формата која во моментов се предлага. Од друга страна, тој е критикуван од Партијата на зелените, која најмногу се грижи за регулативите кои ЕУ сака да ги спроведе.

Според германскиот министер за финансии, цитиран од Reuters, се уште има пазари за автомобили со внатрешно согорување. Од друга страна, Германија ќе биде сила на полето на електромобилноста во Европската унија, што веќе може да се види во најновите модели на најголемите производители.

Брендовите како Audi, BMW или Mercedes, како и популарниот Volkswagen, се натпреваруваат во изградба на подобри и поедноставни модели. Може да се каже дека нивната понуда моментално е таква што се подготвени за целосна електромобилност.

Да потсетиме, Европската комисија предложи 100% намалување на емисиите на CO2 во сообраќајот, имајќи го предвид влезот на нови возила на патиштата, што не значи целосна забрана за употреба на автомобили со внатрешно согорување. Оние кои ќе бидат продадени и регистрирани до 2035 година, сепак ќе можат да се користат. Иако најверојатно ќе стане непрофитабилно.

Сепак, има некои производители кои сè уште сакаат да продаваат автомобили со внатрешно согорување. Тука спаѓаат Ferrari, Maserati или Lamborghini, т.е. компании кои произведуваат мали количини суперавтомобили. Поради фактот што овие возила се возат само повремено. Производителите кои продаваат помеѓу 1.000 и 10.000 автомобили годишно ќе можат да аплицираат за ослободување од забраната годишно. Од друга страна, производителите кои продаваат до 1.000 автомобили годишно ќе бидат ослободени од забраната.

Гласањето за евентуалната конечна форма на правилникот е закажано за 28 јуни. Прашањето е дали само Германија не се согласува со формата или ќе се појави уште некоја земја…