Приходите во сегментот на мали автомобили продолжуваат да опаѓаат, така што производителите размислуваат за гаснење на некои модели

Трендот на намалување на побарувачката во сегментот супермини е особено забележлив во Европа, каде што во 2017 година учествувал со осум проценти од вкупниот удел на пазарот. Меѓутоа, на производителите се потешко профитираат од продажбата на мали автомобили, главно поради се построгите правила за емисии и побарувачката за технологија во возилото.

Според европските медиуми, Volkswagen Group и PSA Group изразија неизвесност за овој сегмент.

Директорот на групата VW, Херберт Дис, се жали на уште поострата граница на издувни гасови од 2020 година, а малите автомобили не можат да придонесат за намалување. Со цел да се задоволат стандардите за емисии на гасови, VW може да ја зголеми цената на својот најмал модел! за околу 3.500 евра.

„Не сум сигурен колку клиенти и понатаму би можеле да си дозволат основни модели“, вели Дис.

Од Групата PSA најавуваат дека може да престанат да ги произведуваат своите мали автомобили како што се Peugeot 108 и Citroën C1, заедно со Toyota, која од 2021 повеќе нема да го прави Aygo во заедничкото вложување во Чешка.

„Способноста на производителот да оствари профит во овој сегмент е под притисок поради многуте технологии што треба да ги додадеме“, се жали Максам Писат, оперативниотдиректор на PSA за Европа.

Во секој случај, сегментот на мали автомобили лесно може да се остане без својот главен адут – ценовната достапност.

Се верува дека електрификацијата би можела да ја заживее оваа класа, но од VW веќе рекоа дека ниту тоа не се исплати.