Одржувањето на Super Bowl или финалниот натпревар во американскиот фудбал (NFL) е „национален“ празник во САД 

Super Bowl 56 заврши со победа на Los Angeles Rams против Cincinnati Bengals. Но, како и секогаш, ова не е натпревар само на теренот. Овогодинешниот финален натпревар од NFL шампионатот се очекуваше да привлече поголема публика од минатата година, а тоа значи и добра вест за огласувачи како Budweiser, Cheetos, Taco Bell, General Motors и други кои се вратија во „големата игра“ оваа година.

На овие Super Bowl ветерани им се придружija и многу други кои за прв пат беа присутни како огласувачи на овој настан како на пример Booking.com; сајтовите за размена на криптовалути Coinbase Global, FTX и Crypto.com; и здравствени и велнес компании од типот на Cue Health и Tonal.

Како и да е, во овие реклами се вложуваат навистина многу пари и се креираат специјално за настанот, а голема сума на пари чини и просторот за реклама. Оваа година 30 секунди чинеле рекордни 7 милиони долари. 

Она што нас не интересира во оваа пригода се автомобилските реклами. А ги имаше подоста…

Chevrolet | “New Generation”

https://youtu.be/2bZYqFsU72Y

Toyota | “The Joneses”

https://youtu.be/AtQIz5pkwwg

Hyundai | “History Of Evolution”

Kia | “Robo Dog”

Nissan | “Thrill Driver”

https://youtu.be/6q1hCi3Zs_w

BMW | “Zeus & Hera”

GM | “Dr. EV-Il”

Porsche | “Topgun: Maverick X Porsche”

Polestar | “No Compromises”

Ако имате време и желба, сите останати реклами од овогодинешниот Super Bowl 56, може да ги погледнете на следниот линк.