Топ 10 погонски единици за 2019 година според WardsAuto
WardsAuto ја објави листата на 10-те најдобри мотори за 2019 година
Процесот на оценување вклучува 34 кандидати, од традиционални SUS мотори до чисто електрични системи. Овие погонски едници тимот ги тестирал во октомври и ноември, а иако некои од нив се достапни за повеќе модели, уредниците издвоиле 10 возила.
Ова се победниците.
BMW X5 – 3.0-литарски турбо реден со шест цилиндри
Се одликува со одлична работна култура, економичност и многу добра испорака на енергија.
Chevrolet Silverado – 6.2-литарски V8
Испробана и докажана машина на која системот за деактивација на цилиндри помага да се постигне подобра економија во одредени ситуации.
Ford Mustang – 5.0-литарски V8
Coyote V8 со пет цилиндри испорачува 460 коњски сили во GT и 480 во Bullitt верзијата.
Ford F-150 – 3.0-литарски Power Stroke Diesel
Со оглед на тоа дека Coyote V8 е сместен во Mustang, WardAuto дизелот V6 го издвојува поради импресивната економија во големиот камионет.
Honda Accord Hybrid – 2.0-литарски со четири цилиндри + електромотори
Accord во хибридната варијанта е лимузина со импресивна автономија и способност за возење на чисто електричен погон.
Hyundai Kona EV – 150 kW електричен мотор
Единствениот чисто електричен мотор на листата. Kona EV нуди доста солидни перформанси и автономија од 400 километри.
Hyundai Nexo FCV – EV со водородни горивни ќелии
Hyundai има два модели на листата. Nexo го красат голем батериски комплет и водородните горивни ќелии за скромни перформанси и автономија од 600 километри. Кога ќе снема водород, резервоарот може да се наполни за пет минути.
Infiniti QX50 – 2.0-литарски VC Turbo со четири цилиндри
Моторот кој го одликува варијабилна компресија претставува одличен баланс помеѓу добри перформанси и изненадувачки ниска потрошувачка за луксузен кросовер.
Lexus UX 250h Hybrid – 2.0-литарски со четири цилиндри + електромотори
WardsAuto очигледно сака да го фаворизира хибридниот Lexus, првенствено поради одличниот старт / стоп систем и поврзувањето на SUS и електромотор за пријатно искуство.
Ram 1500 – 3.6-литарски V6
Технички, тоа е благ хибриден систем. 3.6-литарскиот eTorque V6 во 1500 моделот испорачува многу енергија со импресивно ниска потрошувачка на енергија.