Производните погони ќе бидат оптимизирани, односно повеќе производи од различни брендови ќе излегуваат од една линија

Конкуренцијата не тропа на врата! Напротив таа веќе упадна во куќата и расфрла работите наоколу, ги крши кристалните прозорци, ја крши венецијанската гондола, остава траги на мебелот со нож… Ова е сликовит обид да се објасни со што се среќава групацијата Volkswagen на дневна основа во Европа и светот. Не се само Stellantis, Toyota, Hyundai и Tesla, има и кинески производители на автомобили и бројни старт-ап компании кои сонуваат за релевантност на пазарот и да ги исфрлат гигантите.

Досега, односите во групацијата Volkswagen често ги обележуваа судски интриги, па конкуренцијата помеѓу браќата и сестрите потсетува на односи меѓу браќа и сестри кои треба да ја делат викендицата на нивните родители. Понекогаш домашната завист беше толку голема што го задушуваше развојот. Тоа наводно е готово, или барем така вели Томас Шефер, директор на Volkswagen и на сите, да ги наречеме, масовни брендови во концернот.

Шефер вели дека отсега Volkswagen, Seat и Škoda ќе делат голема количина на компоненти, а разликите ќе бидат во дизајнот. Додуша, не е дека досега не се споделуваше, но сега тоа ќе го има уште повеќе. Идејата е да се зголеми профитабилноста. Исто така, производствените капацитети ќе бидат оптимизирани, односно повеќе производи од различни брендови, кои се компатибилни, ќе излезат од една линија. На пример, досега Passat се произведуваше во Германија, а Superb во Чешка. Со новата генерација, моделите од средната класа на Volkswagen и Škoda ќе се произведуваат во Словачка и ќе имаат заедничка фабрика.