Во светот на екстремните теренци, Toyota Land Cruiser е еден од оние модели кои може да се наречат светост

Секако, тука се и Jeep Wrangler, Lada Niva, Mitsubishi Pajero, Nissan Patrol, Land Rover Defender и многу други, но големиот SUV на Toyota покажа дека екстремните SUV модели можат да бидат и сигурни, богато опремени и генерално цивилизирани во сите услови. А неговата кариера трае од 1951 година.

Кон крајот на шеесеттите години од минатиот век, Toyota ја подели понудата на екстремно теренски верзии, како и оние таканаречени „удобни“ модели, а во оваа втора категорија, сегашната генерација со кодно име J200 се произведува од 2007 година. Минатата година дури имаше гласини дека на крајот ќе биде елиминиран од понудата на јапонската марка, но за среќа, тоа не се случи и пред нас е новата генерација под кодно име J300.

Според фотографиите, J300 не се разликува значително од моделот во заминување. Покрај тоа, двата модели се скоро идентични во профил, а најголемата разлика во дизајнот лежи во поголемата решетка на ладилникот и продолжените LED фарови.

Toyota вели дека се одлучила на ваков потег затоа што добавувачите не мораат да развиваат нови делови односно алати доколку сопствениците го оштетат својот Land Cruiser. 

Внатрешноста исто така не се променила значително. Во зависност од пазарот, ќе бидат достапни три пакети, од кои VX-R е наменет само за Блискиот исток. На сите други пазари, клиентите ќе можат да изберат само основен ZX и малку поспортски GR пакет, со кожни седишта и повеќе стандардна и опционална опрема. Мониторот сега има дијагонала од 12,3 инчи, а меѓу новата опрема е и можноста за поврзување на мобилен телефон со мултимедијалниот систем, преку интерфејсот Apple CarPlay или Android Auto. Постои и опција за безжично полнење.

Land Cruiser можеби не изгледа модерно однадвор, но под школката лежи целосно нова платформа и механика. Архитектурата е наречена TNGA-F и е наменета за сите поголеми возила на јапонскиот гигант, а подоцна ќе ги видиме моделите Sequoia и Tundra. Се карактеризира со помала тежина од 200 килограми, но и цврстина за да го направи возилото побезбедно и подинамично.

За еден теренец, Land Cruiser исто така носи многу модификации во однос на суспензијата и сигурно ќе продолжи да пишува историски лекции како порано.

Другата голема промена се однесува на погонските единици. Застарените и неефикасни бензински мотори со осум цилиндри исчезнале, па стандардниот мотор е 3.5-литарски турбо-бензинец со шест цилиндри кој развива 415 коњски сили и максимални 651 Nm вртежен момент. На некои пазари ќе се појави и 3.3-литарски турбодизел со 309 КС и максимални 700 Nm вртежен момент. И во двата случаи, единствениот менувач во изборот е 10-степен автоматик за пренос на моќноста на сите четири тркала.

Сосема е сигурно дека идентична механика ќе ја придвижува и новата Tundra, која треба да дебитира во наредните месеци. Toyota ветува дека споменатиот бензински мотор ќе овозможи забрзување од место до 100 km/h за 6,7 секунди, додека дизел моторот ќе ја намали потрошувачката за околу 20%.

ФОТО ГАЛЕРИЈА

[useyourdrive dir=”1KanRqBRXm1aInexAGM_d3V0bYmHb1DRt” maxheight=”480px” mode=”gallery” viewrole=”administrator|editor|author|contributor|subscriber|guest” downloadrole=”all” showfolders=”0″ showsharelink=”1″ showrefreshbutton=”0″ search=”0″ showbreadcrumb=”0″]

Новиот Toyota Land Cruiser ќе пристигне во салоните до крајот на годината, а цената на американскиот пазар ќе биде околу 87 илјади долари.