Dacia е толку евтина кога е нова што губитокот на вредност е многу мал со нејзината експлоатација 

Непишаното правило е дека новите автомобили оној момент кога ќе го напуштат салонот имаат голем пад на вредноста. Се разбира, процентуално тоа варира од модел до модел, но генерално купувачот веќе губи голем дел од вредноста на купеното. Едноставно е така, за разлика од недвижностите како станови, куќи и викендички кои не губат вредност, напротив. Компанијата за анализа на пазарот Schwacke и Auto Bild се обиделе да изработат статистика за модели кои најмалку губат од својата вредност.

Големата побарувачка за Porsche 911 Carrerа 4S ја одржува неговата депресијација во граници. За четири години, спортскиот автомобил губи само 42 отсто од вредноста. Ова го прави еден од автомобилите со најстабилна вредност на германскиот пазар, но не и најдобар. Можеби е малку неверојатно, но тоа е Dacia Sandero Stepway TCe 90, кој воедно е еден од најевтините нови автомобили на пазарот. За разлика од Porsche, овде голем адут е ниската цена: Dacia е толку евтина кога е нова што губитокот на вредност е многу мал со нејзината експлоатација. По четири години користење моделот губи една третина од почетната вредност или 34 проценти.

Ако се земе во предвид дека на македонскиот пазар најголемиот дел од увезените половни автомобили се со потекло од Германија, следната табела е особено инересна да се погледне. Барем за оние кои во следниот период имаат желба за промена на својот „лимен миленик“ на четири тркала.

Класа Заджана вредност по четири години експлоатација
Електрични автомобили до 40.000 евра
  • Mini Cooper SE (59,6 %)
  • VW ID.4 (56,3 %)
  • Tesla Model 3 Standard Range Plus RWD (54,9 %)
Електрични автомобили над 40.000 евра
  • Tesla Model S Long Range (61,2 %)
  • Audi E-Tron Sportback 50 Quattro (51,7%)
  • Mercedes EQV 300 long (50,1 %)
Микро автомобил
  • Hyundai i10 1.2 (56,9 %)
  • Kia Picanto 1.2 (54,5 %)
  • VW Up (51 %)
Мал автомобил
  • Dacia Sandero Stepway TCe90 (66 %)
  • Toyota Yaris Hybrid 1.5 VV T-i (60,7 %)
  • Mini Cooper S (60,4 %)
Компактен автомобил
  • VW Golf 1.5 TSI OPF (53,7 %)
  • Mazda3 e-Skyactive X 2,0 M hibridni pogon (53,4 %)
  • Seat Leon 1.5 eTSI ACT OPF DSG (52,5 %)
Средна класа
  • Škoda Superb Combi 2.0 TSI 4×4 DSG (49,8 %)
  • BMW 330i Touring xDrive Auto. (49,7 %)
  • Mazda6 karavan Skyactiv-G 194 Drive i-Eloop (48,3 %)
Висока класа
  • BMW 540i xDrive Auto. (44,4 %)
  • Volvo V90 B4 D AWD Geartronic (42,5 %)
  • Audi A6 Avant 55 TFSI quattro S tronic (42,2 %)
Спортски автомобил
  • Porsche 911 Carrera 4S PDK (58,0 %)
  • Porsche 718 Boxster (53,8 %)
  • Audi TT RS Coupé S tronic (53,5 %)
Комби автомобили
  • Mercedes V 300 d long 4Matic 9G-Tronic (56,4 %)
  • VW Multivan T6.1 kratki DSG (53,5 %)
  • Ford S-Max 2.0 EcoBlue 4WD Aut. (43,2 %)
Мал SUV
  • Mazda CX-30 e-Skyactiv-G 2,0 M Hybrid (57,5 %)
  • Opel Mokka 1.2 DI Turbo (55,3 %)
  • Ford Puma 1.5 EcoBoost (55,0 %)
Компактен SUV
  • Toyota RAV 4 2,5 4×2 Hybrid (57,8 %)
  • Cupra Formentor VZ 2.0 TSI DSG (57,3 %)
  • Škoda Kodiaq 2.0 TSI ACT 4×4 DSG (55,7 %)
SUV
  • Range Rover Sport P400 3.0 (50,1 %)
  • BMW X5 xDrive40d (49,5 %)
  • VW Touareg 3.0 V6 TDI 4Motion DPF auto. (49,4 %)