Секоја година специјализираните консултантски компании ја проценуваат вредноста на автомобилски брендови

Како што веќе објавивме, највредниот автомобилски бренд во светот е Mercedes-Benz, преземајќи го престолот од Toyota, а пред BMW.

Овој пат ви донесеме графички приказ на највисоката промена на вредноста во однос на минатата година. Меѓу добитниците се истакнува Aston Мartin, со огромен процент на зголемена вредност, што може да се заблагодари, не толку за растот на перформансите, колку на ниската вредност претходната година. Затоа, на пример, иако во проценти драстично понизок, многу е поимпресивен растот на брендот Jaguar Land Rover, отколку резултатот на британскиот бренд.

Многу е поинтересна листата на брендови со најголема загуба на вредност (2017-2018), според која Opel загубил дури две третини од минатогодишната вредност, заедно со многу популарната Škoda. На листатa за малку не е влезен Nissan, кој исто така, има драстичен пад на вредноста.