Еве зошто Renault и Geely сакаат да произведуваат термички мотори и по 2040 година
Тие не веруваат дека возилата со внатрешно согорување и хибридните возила ќе претставуваат помалку од 40 проценти од пазарот во 2040 година
Францускиот производител на автомобили се здружи со кинескиот Geely и потпиша партнерство за формирање на нова компанија фокусирана на развој, производство и снабдување на хибриди и мотори со внатрешно согорување со „висока ефикасност“.
И, според главниот финансиски директор на Renault, Тиери Пиетон, компанијата не предвидува возилата со мотори со внатрешно согорување и хибридните возила да претставуваат помалку од 40 отсто од пазарот во 2040 година.
Ова не значи дека Renault ќе го отфрли својот план да стане целосно електричен во Европа до 2030 година, а креаторите на политиката не покажуваат знаци за укинување на нивните временски рокови.
Ниту Geely нема да го промени својот фокус. Наместо тоа, ќе им даде простор на двете компании да се фокусираат на електрификацијата, додека новото партнерство ќе продолжи да им служи на пазарите каде што електричната инфраструктура е недоволно развиена.
Аналитичарите, исто така, ја истакнуваат деловната оправданост за овој потег – маржите се сè уште тесни за електричните возила, додека опциите за внатрешно согорување продолжуваат да генерираат профит.
Додека јазот меѓу двете се очекува да се намали во иднина, продолжувањето да им служи на клиентите кои ги ценат придобивките од возилата со фосилни горива може да биде само добра вест за акционерите.
Новото заедничко вложување ќе се состои од 17 постројки и пет центри за истражување и развој. Тоа е исто така е добра вест за работната сила, со околу 19.000 вработени во повеќе од 130 земји.
Финансискиот директор на Renault Groupe, Тиери Пиетон
Сепак, се уште има некои прашања за новиот договор. Се чини дека договорот меѓу Renault и Geely ги загрижува оние во Nissan.
Како и Renault, Nissan верува дека моторите со внатрешно согорување имаат иднина. Сепак, желбата на Nissan да ја заштити сопствената технологија можеби го комплицира договорот, а Renault пропушти да спомене каде нивниот партнер се вклопува во приказната.