Поголемиот дел од сопствениците на автомобили слепо веруваат дека е доволно да ги испочитуваат инструкциите на производителот и нема да имаат проблеми со нивните возила. Според нив, основното сервисирање во одредено време е сосема доволно, но тоа сепак не е случај

Обично, при редовен сервис, маслото и филтерот се први што се менуваат. Каква е состојбата со маслото во менувачот, често не ги интересира, особено ако производителот тврди дека не треба да се менува. Сопствениците исто така често ја игнорираат оваа многу важна компонента и на неа помислуваат само кога ќе се јави течење. Но, тогаш е премногу доцна, бидејќи скоро сигурно е потребна поправка. Многу е полесно да се провери состојбата на маслото во преносот и да се избегнат идните проблеми.

Системот за сопирање исто така, честопати е игнориран од страна на сопствениците на автомобили. Вниманието кон него се исцрпува со проверка на плочките, што е голема грешка. Не треба ни да споменуваме дека од сопирачките зависи животот на возачите и сопатниците во возилото, како и одржување на интегритетот на каросеријата.

Најлесната и најлесна проверка е при брзина од 70-80 km/h на прав и празен пат до крај да се притисне педалата на сопирачката. Ако автомобилот не занесе на некоја страна или не се појави друг проблем, тогаш сè е во ред. Меѓутоа, нивото на течноста за сопирачките мора да се провери и да се замени во одреден временски период.

Истото важи и за течноста за хидрауликата на управувачкиот систем. Да, повеќето нови автомобили имаат електричен систем, но старите се потпираат на хидраулика која се троши со текот на времето. Се појавуваат слаби пропусти, особено кај модели со алуминиумски цевки. Овој метал кородира, течноста почнува да се цеди и сè завршува со откажување на пумпата.

Експертите исто така препорачуваат од време на време проверка на анти-корозивниот капак на долниот дел од возилото, како и вентилациони отвори на вратите. Првите знаци на ‘рѓа, мора да се отстранат, бидејќи се друго може да биде подоцна.