Азискиот кросовер беше претставен на Салонот за мобилност во Сеул уште во ноември, но Kia тогаш не презентираше премногу технички информации

Дури сега, во зората на почетокот на продажбата, се појавија целосните технички спецификации. Моделот Niro пораснал, па така сега е подолг за 65 mm (до 4.420 mm) и поширок за 20 mm (до 1.825 mm). Висината останала непроменета – 1.545 mm, што може да се каже и за коефициентот на отпор на воздухот Cd (0,29).

Платформата не би требало да е суштински променета додека меѓуоскиното растојание е продолжено за дополнителни 20 mm (2.720 mm). Стандардната батерија од 12 волти е отстранета од багажникот и поместена под задната клупа, благодарение на што волумен на просторот се зголемил на добри 451 литри.

Конфигурацијата на шасијата останала идентична, што значи Мекферсон напред, а мултилинк на задната оска.

Гамата на новитетот ќе вклучува „обичен“ хибрид, plug-in хибридна и целосно електрична верзија, но досега е претставена само хибридната верзија без можност за поврзување со надворешен извор на енергија. Моторот со внатрешно согорување ќе продолжи да работи во циклусот Аткинсон како и досега, исто како што е задржано определувањето да се имплементира единицата 1.6 GDI зад која се крие атмосферски бензинец.

Агрегатот припаѓа на новото семејство на мотори наречено Smartstream, но иако дизајнерите лесно ја додаваат придавката „нов“ кога ги опишуваат плодовите на нивниот труд, оваа „нова“ огнена моќ не е подобрена и сеуште дава 105 коњски сили и 144 Nm максимален вртежен момент.

Затоа е подобрен 6-степениот „роботизиран“ менувач со двојна спојка, а во него е вграден електромотор со дополнителни 44 коњски сили. Затоа, максималната моќност на хибридниот погон достигна идентични 141 коњски сили, како што беше и во првата генерација на Nirо.

Погонските тркала остануваат само на предната оска, а технички информации за тракционата батерија се уште не се достапни.

Она што е наведено се однесува на фактот дека потрошувачката на гориво од претходните пет литри е намалена на 4,8 литри на сто километри, измерени според протоколот пропишан со корејскиот стандард. Што се однесува до хибридот, има нов возачки режим за „еколошки“ начин на експлоатација наречен Greenzone Drive Mode.

Особеност е тоа што електрониката се префрла на чисто електричен погон во зелените зони, за што информации се добиваат од навигацискиот уред. Зборуваме за рути низ паркови, покрај болници и училишта… Покрај тоа, можно е самостојно да додадете нови зелени зони, на пример, до домот на возачот. Kia на сопствениците им овозможила и контролира на одредени функции од далечина  со помош на напреден клуч.

Внатрешноста на новитетот во стилска смисла силно се потпира на она што е видено во батерискиот Kia EV6. И овде се гледа волан со два крака, а под едно стакло има два екрани. Секој од овие монитори има дијагонала од 10,25 инчи.

Може да се види и контролен панел со аналогни копчиња за контрола на работата на климата, а рачката од менувачот е направена во форма на ротационо копче. Има и 10-инчен проекциски екран, како и амбиентално осветлување со избор од 74 нијанси.

Забележлива е обилната употреба на материјали во внатрешноста кои може да се рециклираат, па така таванот е изработен од рециклирани тапети, додека навлаките на седиштата се направени со листови од еукалиптус. Со притискање на копче, седиштата заземаат навалена положба на потпирачот за грб што е погодна за опуштање на патниците.

Конечно, Niro има две камери поставени на предниот и задниот дел на возилото, додека записот направен од овие електронски единици може да се зачува во меморијата на мултимедијалниот уред или паметен телефон.

Втората генерација на хибриди со ознаката Kia Niro ќе биде пуштена во продажба во матичната земја кон крајот на овој месец. Подоцна, новитетот ќе се нуди и на други пазари, додека plug-in хибридот и чисто електричниот модел ќе ја надополнат гамата малку подоцна.