Импарато во Alfa Romeo пристигна од Peugeot откако беше создаден Stellantis

Новиот директор на Alfa Romeo, Жан-Филип Импарато, неодамна изјави дека она во што верува е дека автомобилите на Alfa Romeo секогаш треба да бидат ориентирани кон возачот, што значи дека треба да имаат што е можно помалку екрани.

„Alfa Romeo има посебна позиција во автомобилскиот свет. Возачот во центарот на вниманието и најмал можен број на екрани. Не продавам iPad со автомобил околу него, продавам Alfa Romeo“, вели Импарато за францускиот Caradisiac. Дури и во времето на транзиција кон електрични автомобили, директорот на Alfa Romeo планира да продолжи да обезбедува атрактивно возење и центрирање на автомобилот околу возачот, што го смета за клучно за успехот на марката.

Импарато веќе донесе некои големи одлуки за Alfa. Некои од нив вклучуваат откажување од платформата Giorgо со погон на задните тркала во корист на архитектурата на Stellantis, STLA. Станува збор за платформа наменета за претстојните седани и теренци на Maserati, така што се очекува многу „шарм“.

Колку новиот извршен директор е посветен на добрите перформанси покажува и фактот што ја одложи премиерата на Tonale. Иако кросоверот требаше да биде претставен сега, сe е поместено за три месеци за да се подобрат перформансите на plug-in хибридниот погон.

Импарато пристигна од Peugeot откако беше создаден Stellantis, и има голема задача пред себе. Засега, се чини дека e на линија со ентузијастите на италијанската марка. Неговиот потег против големите екрани е спротивен на пошироката индустрија, но неговата посветеност да гради автомобили за „возење“ заслужува голема почит од клиентите.