„Со Bugatti сме распродадени до 2025 година. Така, дури и ако (рецесијата) трае неколку години, нема страв за Bugatti“.

Извршниот директор на Bugatti, Мате Римац, вели дека побарувачката за нивните скапи возила не покажува знаци на намалување. Набргу по претставувањето на Bugatti W16 Mistral од 5 милиони долари, Мате Римац изјави дека нивните клиенти не покажуваат знаци на забавување во нивното трошење, без оглед на моменталните стравови од рецесија.

„Во моментов не гледаме никакво забавување, токму спротивното“, изјави Римац за CNBC. „Ние сме распродадени со Bugatti до 2025 година. Така, дури и ако (рецесијата) трае неколку години, ние ќе излеземе од неа уште посилни“.

Побарувачката за нови модели на Bugatti се рефлектира во фактот што сите 99 примероци на W16 Mistral биле продадени до моментот кога беше претставен на јавноста за време на Неделата на автомобили во Монтереј. Римац истакна дека е „малку изненаден“ што моделот е распродаден толку брзо, истакнувајќи дека повеќето од купувачите доаѓаат од САД.

Bugatti W16 Mistral

Секако, не се само новите модели на Bugatti и Rimac оние кои ја движат марката. Всушност, најголемиот двигател на растот е Rimac Technology, која продава технологии за батерии и електрични возила на Porsche, Aston Martin, Hyundai и други големи производители.

Rimac Technology има околу 1.000 вработени и развива технологии за самоуправувачки „роботакси“ за кои Римац верува дека ќе се покажат важни во услови на недостиг на суровини.

„Ограничување број еден е да имаме доволно материјал и синџир на снабдување за да ја претвориме флотата што ја имаме на глобално ниво“, вели тој. „Повеќето луѓе не мора да сакаат да поседуваат автомобил ако постои попогодна, побезбедна опција која ве носи од точка А до точка Б“.