За Јапонците, хибридите остануваат главната опција за намалување на емисиите

Многу производители на автомобили неодамна најавија целосно напуштање на моторите со внатрешно согорување во корист на електричниот погон, но има и компании кои не го делат овој став. Меѓу нив е и лидерот во светската продажба меѓу брендовите на глобално ниво – Toyota.

Јапонската компанија не се откажува од транзицијата кон електрични автомобили, но се заложува за поконзервативна и со тоа и подолга транзиција. Тоyоta објави дека хибридите, и стандардните и оние на полнење (PHEV), како и автомобилите на водород, ќе продолжат да играат важна улога во постигнувањето јаглеродна неутралност.

Според американското претставништво на марката, сè уште е рано да се зборува за напуштање на моторите со внатрешно согорување. Брендот проценува дека во 2030 година, не повеќе од 15% од продажбата на Toyota во САД ќе отпадне на електрични возила (BEV) и модели на водород (FCEV). Во исто време, компанијата ќе електрифицира 70% од автомобилите што ги продаваат Lexus и Toyota, што значи дека повеќето од нив ќе бидат хибриди.

Во светски рамки, Тоyоta очекува да продаде околу 8 милиони електрифицирани возила за 9 години, при што не повеќе од 2 милиони чисто електрични возила. Ова значи дека во догледна иднина, компанијата нема да може да се ослободи од моторите со внатрешно согорување, кои ќе продолжат да играат важна улога.