Автомобилскиот гигант Daimler AG се соочи со големи промени за време на преструктуирањето. Имено, од една страна, оваа година групата ќе биде поделена на две нови, независни компании: Mercedes-Benz за автомобили и ванови и Daimler Truck за камиони и автобуси

Производителот на автомобили, од друга страна, сака да стане климатски неутрален пред 2039 година и мора целосно да го претвори своето производство во електромобилност. Меѓутоа, за да може финансиски да си дозволи големи инвестиции, Daimler треба многу да заштеди, а тоа ќе има далекусежни последици за вработените во Групацијата.

Само во шест германски фабрики постои ризик од 20.000 отпуштања. Извршниот директор на Daimler, Ола Калениус, минатата година објави програма за отказ, која, според компанијата, е доброволна. Инженер во раните 40-ти години, кој дошол во компанијата по дипломирањето, може да очекува отпремнина до 400.000 евра, а понудата за заминување веќе ја прифатиле повеќе од 3.500 вработени, според Business Insider. Портпаролот на компанијата нагласува дека во оваа бројка не се вклучени вработените кои го напуштиле Daimler во делумна пензија или се пензионирале. Во спротивно, бројот би бил значително поголем, вели портпаролот.

Не се сите воодушевени од програмата за отпуштање. „Не сакаме отпремнина“, вели вработен во Untertürkheim за германските медиуми, кој повеќе би сакал парите да бидат вложени во понатамошен развој. Бизнисот оди добро во моментов. Заминувањето на некои колеги затоа би направило „дупки“.