Раководството на чешката Skoda планира да лансира чисто електрична верзија на својот популарен модел по име Octavia, но пред тоа да се случи, чешкиот автомобил придвижуван од моторсо внатрешно согорување ќе биде подложен на рестилизација

На пазарот во моментов е можно да се најде само еден чисто електричен автомобил со логото на Škoda, а тоа е кросоверот Enyaq iV, кој може да има и купе силуета кога го носи името Škoda Enyaq Coupe iV. Сепак, наскоро палетата на автомобили со електромотор би можела да се збогати со неколку новодојденци кои истовремено би се комерцијализирале.

Меѓу нив секако ќе биде и бестселерот Octavia које веќе е во процес на развој. За жал, дебито на новитетот не се очекува пред 2030 година, што значи дека пред Octavia на овој пазар ќе има и други Škoda модели со електричен погон.

Европските власти веќе подолго време размислуваат за забрана на конвенционалните автомобили, а сегашната идеја е да се укине можноста за нивна продажба од 2035 година, па Škoda има намера да се прилагоди на тоа. Воедно, извршниот директор на компанијата од Чешка, Клаус Целмер, нагласува дека и по критичната година што ја споменавме, ќе продолжи склопувањето на Octavia со термички мотор, но на оние пазари каде што ќе има можност (за задоволителен пласман).

Како што веќе е напоменато, прво ќе ја видиме освежената актуелна Octavia, а тоа ќе се случи дури во 2024 година. Промената на генерациите треба да се случи само на почетокот на следната деценија, како што пишува британскиот Autocar, кој наведува и дека новитетот ќе се базира на свежата SSP архитектура. Го развива германската групација Volkswagen, за да биде основа за електрични автомобили со брендови контролирани од огромниот конгломерат. Новата Octavia ќе ја следи дадената стилска насока на корпорацијата, која се нарекува.

Според најавите електричната Octavia ќе добие меѓу два и четири мотори и дека верзијата со најголем број на агрегати ќе биде најмоќната во палетата на верзии со ознака RS. На списокот на опрема ќе биде вклучена батерија со капацитет до 90 киловат-часови со поддршка во форма на конектор за полнење на полначи со моќност до 200 киловати.