Mercedes долги години се сметаше за пионер во техничките иновации во областа на конструкција на автомобили. Сепак, тоа не е случај веќе некое време, освен ако не се мисли на возилата од идните генерации. Сега компанијата со седиште во Штутгарт започнува офанзива со намера да ја поправи таквата перцепција на јавноста

Mercedes сака да ја одбрани децениската позиција на технолошки лидер и да го одбие нападот на компаниите како Tesla и BYD, на пример. Во таа смисла, групата бара околу три илјади инженери за информатичка технологија, луѓе кои се занимаваат со развој на компјутерски програми.

Во канцелариите на гигантот од Германија, во градот Синделфинген, кој се наоѓа југозападно од родниот град на брендот, Штутгарт, веќе се вработени околу 1.100 луѓе со слични биографии. На таа локација веќе се пополнети околу 700 дополнителни работни места, како што ја информира јавноста членот на управниот одбор на Mercedes, Маркус Шефер. во петок за време на отворањето на софтверскиот центар во кој производителот на автомобили има инвестирано повеќе од 200 милиони евра.

„Сакаме да бидеме лидери во сегментот на компјутерски програми имплементирани во возилата“, вели Шефер, кој е одговорен за развој и набавки како главен директор за технологија. Како пример го наведува развојот на технологијата за самоуправувачки автомобили.

Новиот модел на работно време, според Шефер, бил договорен со синдикатот кој ги заинтересирал експертите за развој на софтвер во Зинделфинген. Експертите се многу барани овие денови. На пример, „софтверот“ може да си оди дома „среде работно време“, а потоа да се врати на работа подоцна. Mercedes сака да има околу десет илјади „такви луѓе“ на својот платен список, во кој има нововработени лица. Други важни локации за германската компанија во овој поглед се Индија, Кина и секако САД.

„Автомобилот е најкомплицираниот производ кога станува збор за софтверот“, вели Шефер. Производителот се потпира на внатрешно развиен оперативен систем наречен MB.OS.

Техничките предизвици кои ќе се појават во наредните години вклучуваат електрификација и дигитализација на автомобилите. Според извршниот директор на Mercedes-Benz, Оле Келениус, самоуправувачките автомобили можат да понудат голем потенцијал. Производителот од Германија сака да понуди висококвалитетно автоматизирано возење, благодарение на сериското производство на седанот од Ѕ-класата.