Производниот дизајн на електричниот седан е малку ублажен во споредба со ID. Aero Concept со кој беше најавен

На почетокот на оваа година на CES, Volkswagen покажа камуфлиран прототип на она што на крајот ќе стане ID.7, седан на батерии наменет да се натпреварува со Tesla Model 3 и ефективно да служи како поскапа електрична замена за Passat.

Електрифицираниот седан со средна големина треба да дебитира на 18 април на саемот за автомобили во Шангај, а ќе биде прикажан и во Берлин на истиот датум, но производниот дизајн е откриен преку патентната канцеларија на Министерството за внатрешни работи на Кина, овозможувајќи ни да ѕирнеме што да очекуваме од северноамериканската и европската верзија која ќе дојде подоцна.

Како што може да се види на сликите, стајлингот на продукцискиот ID.7 вклучува елементи на концептите ID.Aero, ID.Vizzion и ID.Space Vizzion. Исто така, вреди да се напомене дека ознаката на моделот на автомобилот за кинескиот пазар гласи „ID.7 Vizzion“ наместо само „ID.7“, иако останува нејасно дали оваа шема за именување ќе важи и за другите пазари.

Мора да се признае дека силуетата на моделот изгледа невообичаено високо, иако претпоставката е дека тоа е направено во име на аеродинамичната ефикасност. И додека горниот дел од предниот дел е речиси очекуван, долниот дел е малку изненадувачки. Наместо поспортската решетка од концептот ID.Aero, серискиот ID.7 има графика во облик на буквата Т која многу наликува на Polestar 2.

Некои карактеристики што останале верни на концептот се дизајнот на задниот дел со неговата светлосна лента по цела ширина со шема, како и целосно црната стаклена градина со контрастна хромирана лента. Рачките на вратите во рамнина исто така се пренесени во производство, иако тоа беше прилично лесно да се препознае, дури и со гледање на камуфлираните прототипови.

За среќа, внатрешниот стил на автомобилот е многу поблизок до концептот и всушност е речиси непроменет за серискиот модел. Како што се гледа на претходно објавените официјални фотографии, континуираната хромирана лента што се протега низ ширината на кабината ја истакнува рамната табла со инструменти, чии интелигентни отвори за воздух се интегрирани во негативниот простор помеѓу горната и долната половина.

Во оваа област има и панел со мерачи, кој е мал и ненаметлив за да му ги обезбеди на возачот само најважните информации. Оние кои бараат повеќе информации можат да се свртат кон големиот инфозабавен екран, кој се чини дека има комбинација од капацитивни копчиња и контроли целосно чувствителни на допир.

Без разлика на вашето мислење за дизајнот, спецификациите за автомобилот се ветувачки. Со досег до 700 километри и опционален погон со двомотор потврден од VW, германскиот производител на автомобили има за цел да се натпреварува со модели како Tesla Model 3 и Hyundai Ioniq 6.

Од спецификацијата се гледа дека моделот за кинескиот пазар ќе се напојува со батерија од 77 kWh, која ќе обезбедува максимална моќност од 204 КС (150 kW). Максималната брзина, наводно, е ограничена на само 155 km/h, и додека VW официјално не потврди ниту една од овие три бројки, тие се чини дека се во согласност со другите постоечки ID модели.