Откако самите го сменија маслото во Veyron, момците од Royalty Exotic Cars отишле неколку чекори понатаму

Промената на маслото во Veyron со причина чини колку и нов компактен автомобил. Уште поцврста е причината зошто автомобилот има погон на сите тркала, а тоа е 16-цилиндерскиот ѕвер со над 1.000 КС кои треба да бидат пренесени на патот.

Погонот на сите тркала овде е повеќе од добредојден. Но, не и ако ги прашувате момците од Royalty Exotic Cars кои многу сакаат да „палат“ гуми. Затоа, шефот на наведената компанија, Хјустон Кроста, одлучил да направи обработка која никој претходно не ја направил на Veyron. Да, Veyron останал погонотк на сите тркала. Сопственикот смета дека со отстранување на тешкиот погон, автомобилот е значително побрз. Дали е така не знаеме, но дека е интересно секако.

На момците од Royalty Exotic Cars знаење и пред сè храброст секако не им недостасуваат. Во реалност, прилично комплицирана модификација направена во рекордно време со елиминирање на диференцијалот и други делови. Најбитното, по завршената работа, не се пали ниту една светилка која би сигнализирала дефект. Коментар од Bugatti засега нема.