Baby Defender, голем SUV на Jaguar и сериозна електрификација

Jaguar Land Rover планира да претстави најмалку 7 нови модели во следните три години, а иновациите ќе бидат интересни и разновидни. Британците сериозно ќе се зафатат со електрификацијата, презентирајќи кросовери на електричен погон и спортски автомобили, а покрај новите генерации на сегашни модели, ќе има и сосема различни предлози.

  JLR во текот на изминатите две години воведе нови понуди како што се Land Rover Defender и Range Rover Evoque, а изврши освежување и на модели како Jaguar E-Pace и XF. Сепак, ова е само почеток на сериозната серија на премиери. 

Jaguar XJ: на почетокот од 2021 година

Следниот Jaguar XJ нема да има никаква врска со сегашниот модел со тоа име. Моделот ќе се трансформира од луксузен седан во динамичен електричен автомобил. Компанијата ќе го позиционира како директен конкурент на Porsche Taycan и Tesla Model S. За таа цел, компанијата обезбедува погон на две тркала и километража од скоро 500 километри со едно полнење на батеријата.

Освен промената во погонскиот систем, промени ќе има и во изгледот на XJ. Така, класичниот дизајн со 4 врати ќе биде заменет со силуетата на лифтбек со 5 врати. Ова секако ќе влијае на просторот за багаж, кој ќе се зголеми. Нормално, внатрешноста на електричниот автомобил се очекува да биде пространа и луксузна, како што е ред кога станува збор за британската марка.

Jaguar J-Pace: 2021 година

Новиот модел ќе биде најголемиот во семејството, а кој ќе се соочи со конкуренти како што се Audi Q7, BMW X5 и Volvo XC90.

Првично, новиот Jaguar J-Pace ќе биде достапен со plug-in хибриден погон. Системот најверојатно ќе се заснова на оној што моментално се наоѓа кај слични модели на JLR: 6-цилиндерски бензинец ќе управува со предните тркала, а два електромотори ќе се грижат за задните. Во моментот не се споделуваат информации за километражата само на електрична енергија, но според познавачите на хибридниот полнеж ќе може да се помине до 87 километри електрична енергија. Предвидена е и целосно електрична верзија на теренецот, која ќе се појави подоцна и ќе понуди автономија од скоро 500 километри.

Што се однесува до дизајнот, тој ќе наликува на I-Pace, но со променети пропорции. Jaguar J-Pace ќе ја има најновата верзија на инфо-забавниот систем Pivi, ќе има дигитална табла со инструменти и ќе има 700 литри волумен за багажниот простор.

Range Rover: лето 2021 година

Range Rover е олицетворение на луксузен теренец и иако е меѓу најстарите модели во својата класа, сегашниот модел сепак привлекува многу клиенти со својот дизајн и можности. Неговиот наследник ќе ја задржи познатата силуета во многу аспекти, но ќе биде голем чекор напред во однос на технологијата, луксузот и цената. Како и досега, SUV моделот ќе биде достапен со стандардно и продолжено меѓуоскино растојание.

Новиот Range Rover ќе биде достапен со конвенционални бензински и дизел мотори, како и во неколку plug-in хибридни верзии, што ќе овозможи сериозна километража само на електрична енергија. За целосно електрична верзија се дискутира, но многу е веројатно дека ќе биде достапна во поограничена серија и само за некои клучни пазари, вклучително и Кина.

Range Rover Sport: крај на 2021 година

Логично, по лансирањето на новата генерација на Range Rover, по неа ќе следи нов Range Rover Sport. Како и неговиот поголем „брат“, Sport ќе биде достапен и со конвенционален и со хибриден погон. Верзијата со 7 седишта повторно ќе биде достапна.

Baby Defender: 2022 година

Најновиот додаток во палетата на Defender треба да биде сериозен кандидат, бидејќи се очекува да биде скоро половина од цената на сегашниот теренец. И иако ќе го следи дизајнот на поголемиот модел, тој ќе биде покомпактен, со почист ентериер и помалку опции и опрема. На почетокот ќе биде достапен со погон на предните тркала, а дури подоцна ќе се појави верзија 4×4 и ќе биде опционална. Евентуално можен е и хибриден погон.

Baby Defender најверојатно ќе има различно име од она што е цитирано во овој напис. Според некои, Land Rover може да го оживее името Freelander, а според други – да биде нешто сосема ново, да се формира како под-бренд за достапни модели. Новиот модел ќе се бори против модели како што се Audi Q3, BMW X1 и Volvo XC40.

Road Rover: 2022 година

Наречен како конкурент на Audi E-tron и следната генерација на Porsche Macan, Road Rover ќе биде првиот електричен автомобил во гамата на Land Rover и негов прв електричен SUV. Поради последниот факт, моделот веројатно нема да го носи името Road Rover кога ќе стане сериски, но името сигурно ќе укажува на тоа дека моделот ќе биде удобен и луксузен, и не толку теренски способен.

Road Rover ќе ја сподели својата архитектура со следниот Jaguar XJ, но тој треба повеќе да потсетува на I-Pace. И исто како нив, тој ќе понуди електричен 4х4 систем базиран на два електромотори и автономија од скоро 500 км. Внатрешноста и багажниот простор ќе бидат пространи, а како стандард ќе се нуди воздушна суспензија со промена на клиренсот.

Jaguar F-Type: 2023

Иако иднината на спортскиот F-Type не е сигурна како кај другите модели на Jaguar, компанијата сèпак работи на втора генерација на моделот. Многу е веројатно дека ќе има среднопоставен мотор и дизајн базиран на концептот C-X75 од 2013 година (на сликата).

Следната генерација на F-Type треба да биде директен конкурент на Porsche 911 и најверојатно ќе биде достапна со конвенционални и хибридни погонски системи. Иако Jaguar сериозно размислуваше овој модел да го направи целосно електричен, присуството на неколку слични еко автомобили во гамата по неговото лансирање најверојатно ќе ги насочи купувачите кон првата опција.