Торинскиот бренд е на работ на големи промени…

Fiat долги години има прилично застарено портфолио, но и покрај тоа Италијанците го издржаа налетот на конкуренцијата во Европа, додека во Јужна Америка остана практично недопирлив!

Она што веќе е потврдено во Торино е дека новата генерација на Panda ќе премине од А во Б сегмент, како и тоа дека ќе премине во EV класата… Во меѓувреме, сегашната Panda ќе опстојува на пазарот уште неколку години, на крајот на краиштата. тоа е убедлив бестселер на домашниот пазар, што следната итерација ќе биде тешко да го постигне. Заедно со Panda, Fiat 500 е столб на марката во Европа долги години. 

Треба да има повеќе новитети во Б сегментот. Веќе некое време се зборува за субкомпактен кросовер, како и за наследник на Punto, или Grande Punto. Во секој случај, двата споменати автомобили треба да ја преземат технологијата од поранешната групација PSA. Поточно, тие ќе бидат поставени на CMP платформата што ја користат голем број модели, како на пр Opel Corsa / Mokka, Peugeot 208/2008… Во суштина, оваа архитектура е важна бидејќи ќе им овозможи на овие возила на Fiat да имаат и електрични изданија.

Сеуште не е сигурно дали навистина ќе има нов хечбек во сегментот Б, но веќе е потврдено дека кросоверот ќе влезе во производство во 2023 година и ќе биде составуван во полската фабрика во Тиши.

Што се однесува до компактната класа, автомобилски новинари од Италија се убедени дека Tipo ќе добие нова генерација. Кога може да се најде на пазарот останува мистерија. Но, исто така се сигурни дека Fiat би ги задржал караванот и хечбек изданието во понудата, но и дека има место за еден теренец во оваа класа. 

Врвот на европското портфолио на Fiat треба да биде големиот SUV од сегментот D. Во суштина, треба да биде директен наследник на Freemont…

Она што е сосема сигурно е дека производителот од Торино значително ќе ја промени гамата за клиентите на Стариот континент во наредните години. Електрификацијата ќе биде приоритет, бидејќи на крајот на краиштата, Fiat потврди дека од 2030 година ќе има само EV модели во Европа.