Компанијата работи на иновативен систем за филтрирање

Електричните возила се поеколоѓки во однос на CO2 и други емисии во споредба со автомобилите со мотори со внатрешно согорување, што значи дека се почисти во работењето. Сепак, електричната енергија за електричните возила не секогаш доаѓа од еколошки извори, што е еден од главните аргументи на противниците на возилата само на електрична енергија.

Без оглед на типот на моторот, сите возила создаваат ситна прашина од нивните сопирачки и гуми и од абразијата на патот. Има ли решение за намалување на загадувањето со честички? Сè уште не, но токму на тоа работи Audi. Германскиот производител на автомобили работи на пилот проект заедно со добавувачот на делови Mann + Hummel, при што двете компании дизајнираат нов филтер за честички за електрични автомобили кој ги собира честичките од околината.

Филтерот работи слично како статичките домашни системи за филтрирање на воздухот, иако ако го инсталирате на предниот крај на автомобилот значи дека може да собира честички генерирани од истиот автомобил. Започнат во 2020 година, пилот-проектот ќе продолжи до 2024 година, кога конечно ќе бидат евалуирани резултатите. Притоа филтерот е поставен на предната решетка, што значи дека се потребни само минимални модификации на дизајнот.

Филтерот се контролира со прекинувач за влез на воздух за ладење кој ги заробува фините честички заробени во филтерот. Audi веќе ја тестира новата технологија во прототипи на E-Tron, при што системот работи во два режима. Додека автомобилот е во движење, тој пасивно филтрира, а воздухот поминува низ системот за филтрирање и се заробуваат најмалите честички. За време на стационарно полнење, вентилаторот веќе е инсталиран на предниот крај на возилото го влече околниот воздух низ филтерот.

Од Audi објаснуваат дека вториот режим е идеален за употреба во урбани средини додека автомобилот се полни на јавна станица. Досегашните првични тестови покажуваат дека филтерот нема негативно влијание врз начинот на кој електричните тест возила E-Tron работат по 50.000 километри тестови на издржливост.

Првите резултати покажуваат дека тест возилото успеало целосно да ги филтрира сопствените честички. Германскиот производител со својот партнер Mann + Hummel сега работи на поврзување на системот за филтрирање со постоечки сензори како што се метереолошки станици и на тој начин да ја направи технологијата поефикасна.