Истражувањето на компанијата, исто така, укажува на други големи промени во индустријата

Американската компанија IBM спровела студија за да покаже како автомобилската индустрија ќе се промени под влијание на дигиталните и беспилотните технологии. Главниот заклучок е дека по 10 години марката ќе престане да биде клучна за купувачот при изборот на возило.

Институтот за деловни вредности IBM (Institute for Business Value), интервјуирал 11.500 сопственици на автомобили, како и 1.500 директори во компании за автомобили. Покажува дека по 2030 година, транспортната индустрија се соочува со огромни промени.

Речиси половина од учесниците (48%) се на мислење дека по 10 години брендот нема да биде од суштинско значење, а факторите како што е цената и практичноста на автомобилот ќе бидат први. За ова, помагаат развојот на услугите за споделување автомобили и беспилотната технологија. Во 2030 година, IBM очекува околу 15% од сите автомобили во светот да бидат целосно беспилотни.

Факторите како „управливост“, „моќ“ и „изглед“ ќе бидат далеку помалку релевантни за купувачот отколку што се сега. При изборот на автомобил за клиентот, ќе бидат поважни „персонализацијата“, „само-дијагностицирањето“ и „самостојното учење“, како и „искуството стекнато од употреба на одредени возила“.

Најмалку 50% од извршните директори од анкетираните автомобилски компании очекуваат наскоро да се случи „дигиталниот Армагедон“. Поради оваа причина, тие гледаат итна потреба да се преиспита концептот на производство на автомобили, како и преквалификување и нова обука на персоналот.