Purosangue под хаубата носи атмосферски V12, карактеристика што ниту еден конкурент не ја нуди и објаснување за големиот број на нарачки

Според извештаите од Италија, Ferrari е преплавен со нарачки за својот кросовер Purosangue од 390.000 евра, па може да биде принуден да ја затвори својата книга на нарачки.

За разлика од конкурентните луксузни марки чии теренци често го сочинуваат лавовскиот дел од нивната продажба, Ferrari одлучи да го ограничи производството на својот прв кросовер на не повеќе од 20 отсто од годишното производство, со цел да ја задржи ексклузивноста.

Дури и ако се претпостави дека вкупното производство на Ferrari на сите модели се искачи на 15.000 со додавањето на новата линија на модели, тоа сепак изнесува само 3.000 автомобили годишно. И тоа можеби не е ни приближно доволно за да остане во чекор со побарувачката.

„Ризикуваме да не можеме да ја задоволиме побарувачката и можеби ќе треба да ги затвориме нарачките многу брзо“, изјави главниот комерцијален и маркетинг директор на Ferrari, Енрико Галиера, пред глобалната премиера на моделот.

Purosangue под хаубата носи атмосферски V12, карактеристика што ниту еден од неговите конкуренти фокусирани на перформанси не ја нуди, што е можеби објаснување за големиот број на нарачки. Галиера тврди дека интересот „експлодирал“ кога компанијата објавила дека Purosangue ќе користи V12.

Ferrari најверојатно ќе додаде хибридни модели со помал капацитет подоцна, позајмувајќи го или хибридниот V8 погон од SF90 или електрифицираниот V6 мотор од 296 GTB, чиј капацитет од 3.0-литри ќе помогне да се избегнат големите даноци наметнати за големите мотори во Кина, каде што моделот најверојатно ќе биде многу популарен.

Сепак, V12 во Purosangue веројатно ќе биде голем фактор за убедување на постоечките тврдокорни сопственици на Ferrari дека Purosangue вреди да ја носи значката на Ferrari. Од Ferrari велат дека приоритет ќе им биде испораката на сегашните сопственици пред купувачите кои се нови за марката.

„Секој сопственик на Ferrari сака да поседува Purosangue и ние мораме да ги наградиме, бидејќи тие се оние кои го направија Ferrari она што е денес“, вели Галиера за Automotive News Europe.