Lightship L1 не е наменета само за електрични возила, туку може да им помогне и на возилата со внатрешно согорување да трошат помалку гориво

Бен Паркер и Тоби Краус, двајца ветерани на Tesla, основале нова компанија која се занимава со поинаков тип на возила – возила за рекреација. Деновиве го открија нивниот прв производ, Lightship L1, електрична приколка за кампување за која тврдат дека може да се влече со електричен автомобил без да влијае на неговиот опсег.

„Бидејќи 90 отсто од пазарот се кампери, започнавме со креирање на целосно електрична приколка за патување која не е како ниту еден кампер достапен денес, и тоа е само почеток“, вели Краус.

„Ја користиме нашата експертиза за развој и дизајн на електрични автомобили за да изградиме бренд кој создава прекрасни искуства за патување на отворено за секого и носи уште повеќе луѓе на забавата наречена кампување.

Благодарение на неговиот ефикасен, скокачки дизајн, Lightship тврди дека L1 е три пати поаеродинамичен од традиционалните патнички приколки, што помага да се намали влијанието врз опсегот на електричните возила.

Исто така, има вградена батерија од 80 kWh, приближно еднаква на батерискиот пакет во Mercedes EQC. Ова значи дека кога е на пат, приколката всушност сама се турка, што според Lightship значи дека електричното возило со досег од 500 километри ќе може да помине цели 500 километри, дури и додека влече приколка.

Но, ова не е корисно само за електричните возила. Со оглед на тоа што цените на горивото достигнаа рекордно ниво минатото лето, многу сопственици несомнено би сакале да го искористат максимумот од сите километри по литар. Освен што сама помага со напојувањето, L1 има до 3 kW соларна енергија, што значи дека приколката може да ги напојува виталните потреби на патниците, намалувајќи ја потребата од генератори.

Приколката Lightship L1 е долга 8,2 метри, широка 2,5 метри и висока 3 метри. Целосно натоварена, приколката тежи огромни 3.400 килограми и во неа може да спијат до шест лица – во зависност од конфигурацијата. За жал, сиот тој простор и иновации имаат своја цена. Со почетна цена од 125.000 долари (118.000 евра), приколката дефинитивно не е дизајнирана за буџет.