COP26: Зошто Германија и Volkswagen не ја потпишаа забраната за бензинци и дизели?
Според Financial Times, Volkswagen не потпишал поради неподготвеноста на Кина да се заложи за ограничување на употребата на јаглен
На климатската конференција COP26 во Глазгов, 24 држави потпишаа необврзувачки договор со кој се забранува продажба на нови возила со мотори со внатрешно согорување до 2035 година. Меѓу нив се Мексико, Полска, Канада, Индија, Данска, Австрија, Велика Британија…, но не и Германија. Од производителите потпишаа Ford, Volvo, Genaral Motors и Daimler, но не и Volkswagen, Stellantis, BMW, Toyota…
Зошто тие не се на списокот на потписници, а ја нема ниту една Германија, на пример? Според Financial Times, Volkswagen не потпишал поради неподготвеноста на Кина да се заложи за ограничување на употребата на јаглен. Поточно, каква корист од електричните автомобили ако во Кина се напојуваат со електрична енергија добиена со согорување јаглен во термоцентралите?! Емисиите на CO2 нема да бидат помали. Од друга страна, Германија најверојатно ја штити својата автомобилска индустрија.
Општо земено, вистинското време на електрификација во региони како Африка и Латинска Америка, каде што се чини невозможно да се постигне декарбонизација на пазарот во наведената временска рамка, исто така може да се продолжи.
На крајот, идејата за синтетички горива се чини дека добива на интензитет. Можеби иднината не е (само) електрична, особено што постојано се споменува неразвиената инфраструктура за полнење на електрични автомобили.