Откако Toyota го купи нивниот дел од заедничката фабрика за автомобили во Колин, Чешка, пред две години, беше само прашање на време кога француската компанија конечно ќе се откаже од производството на се понепрофитабилни автомобили

Уште еден (или два), производител се откажува од сегментот А, кој се соочи со многу предизвици во последните години, како што се строгите емисии и барања за безбедносна опрема штореално ги зголемуваат трошоците за производство. Од друга страна, купувачите не сакаат и не можат да платат астрономски суми за најмалата класа на автомобили.

Така, од ноември минатата година, C1 и 108 повеќе не беа достапни за конфигурирање, за деновиве близнаците целосно да исчезнат од веб-страниците и салоните. Трговците ги продаваат само веќе нарачаните единици и оние што останале на залиха.

Stellantis не планира да лансира нова генерација малиот градски модел на Citroen. Продажбата на C1 падна за уште 10% во однос на 2020 година (40.598 единици) или 36.559 единици за 2021 година. Со што Peugeot ќе го замени 108, и дали воопшто ќе го замени, се уште не е познато, а Citroen на клиентите ќе им го понуди електричниот микромобил Ami, за оние кои возат исклучиво во град. Дополнително, ќе претстави специјална верзија на C3 You, со „приспособен“ пакет на опрема и подобра цена.