Компанијата на Маск ја напушта битката со Mercedes за да се бори со Ford и Renault

Американскиот производител Tesla иницираше „ценовни војни“ на пазарот и нема сомнеж дека наскоро негови главни конкуренти нема да бидат премиум брендовите, туку масовните производители. Во САД тоа ќе биде Ford, а во Европа – Renault, убедени се аналитичарите од Bloomberg.

Експертите се сигурни дека Илон Маск го жртвува профитот заради обемот на продажбата, а Tesla веќе нема да може да се натпреварува со премиум брендовите на пазарот. Тие потсетуваат дека првично електричните автомобили на американскиот производител привлекувале купувачи на луксузни модели во истиот ценовен сегмент како BMW или Mercedes-Benz. Дури и најпознатите електрични автомобили на брендот, како што е Model 3, чинат повеќе од оние на неговите „евтини“ конкуренти, но Маск неодамна ја промени својата стратегија.

Во 2023 година, цените на електричните возила на Tesla во САД паднаа за 15-29%, при што производителот на автомобили применуваше слична тактика на другите пазари ширум светот. Во исто време, конкурентите немаат што да одговорат. Ford беше принуден да реагира и да ја намали цената на Mach-E за 4.500 долари, што ќе биде проблем бидејќи предвидената загуба на марката за 2023 година изнесува дури 3 милијарди долари.

Спротивната страна на политиката на Tesla е вистинско повлекување од премиум сегментот и возможно „обезвреднување“ на водечките модели Model S и Model X. Интересно е што во исто време, Mercedes-Benz ја следи спротивната стратегија – евтините модели ќе бидат пензионирани, а обемот ќе биде жртвуван во име на статусот на премиум бренд.