Започнува ново поглавје во историјата на автомобилската индустрија. Старт за Bugatti Rimac
Porsche, Bugatti и Rimac започнаа ново поглавје во историјата на автомобилската индустрија. Помалку од четири месеци по објавувањето, лансиран е еден од највозбудливите заеднички проекти во индустријата
Седиштето на заедничката компанија Bugatti Rimac ќе биде во Света Недела (Хрватска). Нејзин извршен директор ќе биде пионерот на електричните хиперавтомобили, Мате Римац, основач и шеф на Rimac Automobili. Porsche AG игра силна стратешка акционерска улога. Надзорниот одбор е претставен од извршниот директор Оливер Блуме и заменик извршен директор и главен финансиски директор Луц Мешке. Акционери на компанијата ќе бидат Rimac Group (55%) и Porsche AG (45%). Под покровителство на заедничкото вложување, брендовите Bugatti и Rimac Automobili ќе продолжат да работат како независни брендови и производители и ќе ги задржат своите производствени капацитети во Загреб и Молсхајм и нивните продажни канали.
Поранешниот извршен директор на Bugatti, Стефан Винкелман, поднесе оставка од оваа позиција на 31 октомври 2021 година. Винкелман ќе се концентрира на својата улога како претседател на Lamborghini.
„Ова спојување е совршено решение за сите страни. Заедно, ќе создадеме автомобилска компанија со високи перформанси“, вели Оливер Блуме. „Успеавме да го позиционираме традиционалниот бренд Bugatti со неговата харизма за иднината, создавајќи вредност. Bugatti отелотворува фасцинација и страст. Rimac поседува голема иновативна сила и технолошки вештини. Му благодариме на Стефан Винкелман за неговата голема посветеност. Тој заврши одлична работа“, вели Блуме.
Покрај Мате Римац, во новиот менаџерски тим е и претходниот менаџер на производство и управен директор на Bugatti, Кристоф Пиошон. Пиошон станува главен оперативен директор на заедничкото вложување. Тој ќе го продолжи воспоставеното производство во Молсхајм, чиј перфекционизам и извонредност во дизајнот и изработката се познати низ целиот свет. Лариса Флејшер ќе биде главен финансиски директор. Таа до неодамна беше задолжена за контрола во Porsche во областите на дигитализација и развој на нови бизнис модели. Емилио Скерво, кој претходно беше главен инженер во McLaren, ја презема функцијата главен директор за технологија.
„Убеден сум дека го најдовме вистинскиот спој на искуство и знаење, иновативна сила и тимски дух за управување“, вели Луц Мешке. „Затоа сум голем оптимист. И бидејќи проектот е многу важен за мене, ќе продолжам да го поддржувам тесно и страсно во иднина“.
Во рамките на Porsche, формирањето на заедничкото вложување е наречено „Operation Rush“. „Во склад со ова име, сè беше направено многу брзо“, вели Луц Мешке. Porsche му се придружи на Rimac како партнер во 2018 година и постојано ја проширува својата посветеност. „Нашиот стратешки инвестициски синџир сега завршува со успешен крај. На почетокот моравме да поминеме низ многу тешки убедувања на многу места. На крајот мораше да се надминат последните организациски пречки. Тимот во Загреб, Молсхајм, Волфсбург и Штутгарт работеше исклучително напорно и сигурно ќе ја води новата компанија кон светла иднина“, вели Мешке.
За идниот извршен директор, Mate Rimac, лансирањето на заедничкото вложување Bugatti Rimac е уште еден голем чекор – само десет години откако неговиот старт-ап беше основан во гаража. „Почестен сум да го водам ова ново спојување и да започнам несомнено успешно, револуционерно и возбудливо ново поглавје за сите страни“, вели Мате Римац.
„Тешко е да се најде подобра комбинација од компаниите Rimac и Bugatti. Брзите работни процеси и вештините за електрификација на Rimac совршено ја надополнуваат исклучителната традиција и изработка на Bugatti. Очекувајте некои навистина одлични проекти во иднина“.
Седиштето на Bugatti Rimac се наоѓа во Света Недела во близина на Загреб. Преселувањето во новиот кампус на Rimac, кој моментално се гради, е планирано за 2023 година. Тука ќе биде и заедничкото истражување и развој на Bugatti Rimac. На површина од 200.000 метри квадратни, вредна 200 милиони евра, ќе работат 2.500 вработени. Во исто време, како и досега, сите модели на Bugatti ќе се произведуваат во фабриката во Молсхајм. Така, работните места се обезбедуваат на долг рок. Заедничкото вложување Bugatti Rimac започнува со околу 435 вработени, од кои околу 300 работат во Загреб и околу 135 во Молсхајм (Франција). Со оваа постава, двете силни марки, Bugatti и Rimac, ќе ја задржат својата сила и ќе се прошират.