Електричните мотори се во можност да поддржат значителна количина на вртежен момент при нула вртежи во минута, фаворизирајќи забрзување

Покрај тоа, целосно електричните автомобили немаат стандарден менувач затоа што електричниот мотор работи хомогено во многу поширок опсег на брзини. Едноставно кажано, можно е да се постигнат големи брзини и значително забрзување при движење со користење на едностепена трансмисија.

Сепак, германскиот производител на авто делови, специјализиран за менувачи, ZF, открива дека работи на електричен погон во комбинација со двостепен менувач. Според компанијата, овој мотор ќе обезбеди подобрена автономија и поголема ефикасност на автомобилот.

Покрај тоа, споредувајќи ја верзијата со едностепен менувач и модел со двостепен пренос на исти автомобил, се појавува 5% поголема автономија.

Според информациите дадени од ZF, втората брзина ќе се активира кога ќе се достигне брзина од 70 km/h, што заштедува енергија, особено на отворен пат каде моторот работи со помала брзина.

Ова е истиот принцип кој се наоѓа кај моторите со внатрешно согорување, каде што највисоката брзина му овозможува на механизмот на погонот да се „одмори“, обезбедувајќи поголема автономија на автопат и долги патувања.

Исто така, ZF би сакал менувачот да го опреми со пократка прва брзина за да се овозможи поефикасен старт на целосно електричните автомобили и да го олесни влечењето на приколка.

Моќта на моторот со двостепен менувач би била 190 КС, така што лесно може да се прилагоди на средни и компактни возила. Исто така, постои контролна единица за интелигентно управување со скалирање.

Контролната единица, благодарение на помошта на сателитскиот навигатор, автоматски го прилагодува еко режимот за да заштеди енергија врз основа на растојанието помеѓу возилото и најблиската станица за полнење.