Сега е сосема извесно дека на крајот од годината првиот човек на американската компанија Tesla, Илон Маск, ќе може да се пофали со уште една победа во престижен дуел

Имено, се чини дека продажните резултати на Tesla на германскиот пазар ќе бидат подобри од оние на Porsche, односно пазарниот удел на Tesla ќе го надмине оној на Porsche на германскиот пазар, што ќе биде за првпат во историјата. Овој заклучок доаѓа од податоците за бројот на новорегистрирани возила во таа земја, кои редовно ги објавува Федералната управа задолжена за транспорт (КБА), пишува Wirtschaftswoche.

До крајот на октомври уделот на Tesla на германскиот пазар достигна ниво од 1,3%, благодарение на бројката од речиси 26 илјади испораки во таа земја. Од друга страна, Porsche во првите десет месеци од тековната 2021 година успеал да забележи само 20 илјади реализирани купопродажни договори, што е доволно за пазарен удел од еден процент.

Јасно е дека е тешко може да се очекува дека Porsche ќе ja стигне Tesla во последните два месеци, особено ако се земе предвид дека до крајот на октомври просечно продаval не повеќе од две илјади возила на домашниот пазар, што би значело дека Tesla останува недостижнa и да не испорача повеќе автомобили до крајот на годината, што е неверојатно. За разлика од тоа, со почетокот на работата на новата фабрика на американската компанија, која е изградена во Гринхед во близина на Берлин, продажбата на Tesla ќе расте и ќе стане апсолутно недостижна за Porsche и во иднина.

Тука е и забелешката која открива дека глобално, Tesla е веќе далеку пред Porsche. Испораките на американскиот бенд во првите три квартали од годинава се на ниво од 624 илјади возила, додека Porsche пријави 217 илјади пратки на нови возила, што говори за сооднос, грубо кажано, 3:1 за компанијата на Маск.

Porsche е принуден да го признае поразот од американската компанија и во делот на вредноста на брендот. Имено, според наодите од анализата спроведена од Interbrands во студијата „Best Global Brands“, вредноста на брендот Tesla е на ниво од 36 милијарди американски долари, додека вредноста на брендот Porsche е само една третина од износoт на кој е проценета Tesla (12 милијарди американски долари).