Шведската марка остварила неверојатен раст на продажбата во првиот месец од 2021 година.

Volvo може да се пофали со пораст на испораките за 30,2% во споредба со истиот месец минатата година – вкупно 59.588 испорачани возила.

Шведската марка продала 24.857 автомобили (+ 9%) во Европа, додека во САД се испорачани 8.151 возила (+ 32,4%). Најдобар резултат бил постигнат во Кина, каде е индексиран фантастичен раст на продажбата од 91,3%! Кинезите купиле вкупно 19.160 возила со значката на шведската марка.

Volvo посочува дека моделите Recharge, односно нивните автомобили со батерии, имале учество во продажбата од дури 23%, односно дека скоро секое четврто испорачано возило било хибридно или EV.

Секако, SUV сегментот е предводник на продажбата на скандинавската марка со учество од 71%. Најпопуларниот модел на Volvo во јануари бил XC40 со испорачани 17.770 единици, следен од XC60 со 17.053 регистрации, додека третопласиран е XC90 кој стигнал до 7.564 клиенти.

Минатата година Volvo до клиентите испорача вкупно 661.713 автомобили со пад на продажбата од само 6,2% споредено со 2019.