Некои производители веќе сега имаат намера да му кажат збогум на системот со педала за квачилото во рамките на традиционалниот погонски систем, пред целосно да се префрлат на електрична гама

Меѓу нив е и Volkswagen кој се чини исто така потпишал „смртна казна“ за мануелниот менувач, барем според наводите на Auto Motor und Sport.

По аферата Dieselgate, која скапо ја чинеше германската компанија, пред електричната иднина, која исто така нема да биде воопшто евтина, Volkswagen е заинтересиран да ги намали трошоците во поголема мера од кога било досега. DSG има предност во однос на мануелните единици и постепената елиминација на третата педала започнува во 2023 година.

Следната генерација на модели на VW ќе продолжи да се потпира на бензински и дизел мотори, но некои, како новиот Tiguan кој треба да пристигне во 2023 година, ќе можат да се нарачаат исклучиво со автоматски менувач. Истото важи и за ревидираниот Passat, кој на сцената ќе стапи истата година и многу веројатно како што стојат работите исклучиво во каросериска конфигурација.

Германското издание смета дека мануелниот менувач ќе биде минато до крајот на деценијата. Впрочем, дотогаш, целата понуда на Volkswagen може да биде чисто електрична.

Иако во извештајот на Auto Motor und Sport не се споменува, овој потег на VW сигурно ќе влијае на сестринските модели под „капата“ на концернот, со значките на Škoda, Seat и Audi. Премиум брендот од Инголштад веќе се обврза дека почнувајќи од 2026 година во својата гама ќе има исклучиво електрични модели.