Volkswagen  ја најави премиерата на ID.5 GTX на IAA 2021 во Минхен. Ова е првото електрично SUV купе од оваа германска марка.

Сепак, премиерата нема да биде „целосна“, бидејќи изложбената единица ќе биде „камуфлирана“.

Најновиот модел од германскиот производител се базира на платформата Modular Electric Drive Matrix, попозната како MEB. Доаѓа со два електрични мотори и погон на сите тркала.

Во прилог на фактот дека ова е првиот електричен купе теренец на Volkswagen, новитетот се одликува и со технологија за комуникација Car2X, која му овозможува на возилото да комуницира со инфраструктурата или слично опремени автомобили. Се разбира, достапно е и ажурирање преку „етер“, така што е сосема јасно дека Tesla направи неколку вистински работи за автомобилската индустрија.

ID.5 GTX ја дели механичката платформа со ID.4 GTX, што значи дека можеме да очекуваме батерија од 77 kWh и моќност од 300 коњски сили, со спринт до стотка за 6,5 секунди. Иако не е „рекордер“ по брзина, GTX е повеќе од солиден во однос на перформансите. Максималната брзина е 180 km/h.

Треба да се напомене дека максималната брзина на ID.4 GTX е електронски ограничена, исто како што е случај со ID.4 и ID.3 (160 km/h), што е направено за да се зачува опсегот. Меѓутоа, со моделот GTX, беше неопходно да се „отклучat“ неколку десетици километри на час, бидејќи тоа е едноставно попрестижен модел. Во секој случај, дури и за германските автопатишта, се работи за доста солидна брзина.

Иако Volkswagen е конзервативен во врска со давањето премногу детали во врска со перформансите на ID.5 GTX, компанијата проектира WLTP автономија до 497 километри. За споредба, ID.4 GTX може да помине до 480 километри, ID.4 со иста батерија идострел до 500 километри поради помалата тежина и намалената моќност.

Сите детали за новиот електричен автомобил од VW ќе бидат познати во Минхен следниот месец.