Ferrari никогаш повеќе нема да продаде нов автомобил на оние кои не го почитувале нивниот непишан кодекс

Ferrari е синоним за скапо, убаво, ексклузивно, моќ и брзина… Сонот на речиси секој љубител на автомобили е барем еднаш да вози Ferrari. Ferrari нема проблеми со продажбата – напротив: резултатите се брилијантни како никогаш досега, соборувајќи го сопствениот рекорд на продажба во 2021 година и остварувајќи годишен профит од 833 милиони евра. Ferrari воедно е и брендот што заработува најмногу во светот по продаден автомобил.

Ќе прашате што е нивната тајна? 

„Да се продолжи со контролиран раст и да се зачува ексклузивноста на брендот“, изјави оваа година Бенедето Виња, извршен директор на брендот.

Lamborghini, од друга страна, продава премногу и на секој што има пари, што не е патот по кој Ferrari сака да оди. А кога работите се така поставени, секој сака да биде дел од тој ексклузивен клуб за да расте и неговата „вредност во општеството“.

Сепак, познат е фактот дека малку производители имаат толку строги барања и проверки кога станува збор за изборот на клиенти како што има Ferrari. Италијанската компанија внимателно избира кој ќе биде зад воланот на нивните модели, а тоа особено се однесува за ВИП листите каде има клиенти наменети за посебни лимитирани изведби. Навистина, постои голема контрола кога сакате да купите ново ексклузивно Ferrari и тоа не е тајна, како ни тоа дека има непишани правила кои мора да се почитуваат за да бидете „во милост“ на жителите на Маранело и воопшто да се најдете на таа листа.

Најважно и правило број 1 е дека не смеете да го продадете купеното Ferrari во првата година од сопственоста, а доколку одлучите да го продадете, мора да ја известите фабриката. Исто така, Маранело смета дека не е пожелно модифицирање на автомобилот, да се менува знакот или да облепува со фолија. И тоа е само почеток во „правилникот“. При тоа, бројката од милиони на сметката воопшто не е пресудна (секако дека е неопходна, но не гарантира влез во избраното друштво), па често може да се слушне како „Ferrari те избира тебе, а не ти Ferrari“. За тоа сведочи бизарниот пример на претприемачот Дејвид Ли, кој бил одбиен поради една непромислена изјава, иако по пет години сепак ја добил испораката на LaFerrari Aperta.

Од друга страна, некои клиенти во Маранело се секогаш добредојдени гости за кои Ferrari веднаш резервира модели во производство и ги става на листата за својата нова најексклузивна мала серија. Еден од нив е фудбалерот на Милан, Златан Ибрахимовиќ, кој секогаш го купува новиот најдобар модел и не го продава брзо, туку го вози, што Ferrari навистина го цени.

Сепак, од друга страна, има многу богати познати личности кои луѓето од Ferrari едноставно не сакаат да ги пречекаат во ниту еден од нивните салони.

Бидејќи, и покрај тоа што многумина веруваат дека парите и статусот се доволни за купување одредени работи, луѓето во Ferrari тоа воопшто не ги интересира, а со текот на годините многу познати и познати личности го изгубиле правото да купат Ferrari, без разлика колку се богати.

Ова е списокот на познати личности кои имаат доживотна забрана за повторно купување Ferrari …

Водител на Top Gear и инфлуенсер

Прв на листата на познати личности на кои им е забранет влез во куќата на Ferrari е водителот на шоуто Top Gear и автомобилски инфлуенсер Крис Харис, кој во една прилика изјави дека тест примероците на Ferrari за новинарите се подобро оптимизирани од оние што ги продаваат, што не им се допаднало во Маринело.

Рапер и актер

Следен на нивната црна листа е американскиот рапер и актер Кертис Џејмс Џексон попознат како 50 Cent кој во некои објави на Instagram плукнал еден од неговите Ferrari примероци, што според луѓето од Ferrari било неосновано бидејќи станува збор, според нив, за недоволно одржување. Видеата на кои го „чисти“ своето Ferrari со скап шампањ биле особено одвратни за нив.

Пејачка ѕвезда

Трет на листата е канадскиот кантавтор Џастин Бибер познат по своите скандали. И денес се прераскажува како пијан го возел своето Ferrari 458 пред неколку години, а потоа заборавил каде го паркирал, па две недели го барал по паркинзите и гаражите на хотелите и клубовите. На ова се додаваат и повеќекратните модификации што тој ги направил на неговото Ferrari, а кои брендот ги смета за вулгарни поради имиџот на луксузната марка.

Актерска ѕвезда

Тешко е да се замисли како еден од големите холивудски актери со италијански корени како Николас Кејџ (роден Никола Копола) може да има проблеми со луѓето од Ferrari, но финансиите го довеле во деликатна ситуација. Тој морал да го продаде своето Ferrari Enzo за да се справи со личните долгови, но она што навистина му пречело на италијанскиот бренд е тоа што моделот е продаден за цена пониска од првобитна вредност, а цените на Enzo само растат.

Познат дизајнер

Непожелен е и швајцарскиот дизајнер Филип Плејн, кој Ferrari го тужеше. Плејн ја загуби правната битка и дури мораше да му плати на италијанскиот производител отштета од 300.000 евра. Причината: тој беше тужен за објави на социјалните мрежи затоа што, според Ferrari, со незаконско објавување фотографии од неговата модна колекција, незаконски го „присвоил“ брендот Ferrari кој стои до неговиот заштитен знак, се за да го промовира сопствениот бренд и производи.

Познат рапер

Оние кои ја следат рап музика го познаваат Тајга, а другите можеби не го познаваат по музика туку по врската со реалити ѕвездата Кајли Џенер. Сепак, причината поради која никогаш повеќе нема да може да влезе во салон на Ferrari е фактот што во 2012 година изнајмил Ferrari 458 Spider, но кога конечно се вратил немал пари да го плати изнајмувањето. 

Познат колекционер на автомобили

Поранешниот спортски возач и американски претприемач Престон Хен, исто така, бил еден со најголемите колекции на автомобили во светот и најскапиот автомобил во светот за време на неговиот живот – историски вредно Ferrari 275 GTB / C, вредно над 80 милиони долари.

Меѓутоа, кога се пријавил за купување на лимитираната серија LaFerrari Aperta, бил одбиен со образложение дека моделот е распродаден, односно дека сите 200 примероци веќе се резервирани од ВИП клиентите на Ferrari. Дури и тогаш се обидел со депозит од 1 милион долари, но не успеал да се најде на списокот. Каква иронија, Ferrari морал да најде место на листата за сопственикот на најскапото Ferrari досега, но тоа не го сториле и поради некоја причина го ставиле Хен на црната листа.

Потоа, во 2016 година, Хен го тужел Ferrari за нарушување на неговата репутација како недостоен за Aperta, барајќи парична отштета, но една година пред да почине, Хен се откажува од тужбата откако му било сугерирано дека нема шанси да победи на суд.

Продуцент на електронска музика

Музичарот и продуцент на електронска музика Deadmau5 на својот Ferrari 458 Spider ставил прилагоденa налепница од играта Nyan Cat, прилагодени ознаки и простирки и го преименувал во Purrari, а потоа го возел на бројни автомобилски настани.

Ferrari е познат по тоа што не дозволува големи модификации на своите болиди, па затоа таквиот потег и не го одобриле. Тие испратиле протестно писмо, по што Deadmau5 го продал автомобилот таков како што го модифицирал по што Ferrari брзо го ставил на листата на несакани клиенти …

Боксерска ѕвезда

На поранешниот американски боксер, а потоа и боксерски промотор Флојд Мејведер Јуниор, Ferrari никогаш повеќе нема да му продаде нов модел поради неможноста да ги задржи своите автомобили повеќе од неколку месеци (а мора да ги вози најмалку една година) како и затоа што ги купувал само за шоу и на тој начин ја нарушил репутацијата на марката затоа што не се грижел за цената при препродажба. Дополнително, кога заклучил дека ги има премногу, ги дал на познаници. Дополнително, персонализациите што ги направил на некои од нив според Ferrari се без вкус и стил.