Целосно електричните возила ќе чинат до 90% од понудата на Renault до 2030 година
Renault во средата ја претстави амбициозната стратегија за електрични возила, фокусирајќи се на нови, достапни верзии на своите иконски мали автомобили од минатото, за да го достигнат Volkswagen со брзорастечкиот сектор
Извршниот директор на францускиот производител на автомобили Лука де Мео изјави дека компанијата ќе лансира 10 нови електрични модели до 2025 година и дека целосно електричните возила ќе сочинуваат 90% од опсегот до 2030 година, откажувајќи се од потпирање на хибриди за да ја постигнат претходната цел.
Renault се обложува дека новата електрична верзија на класичниот компактен автомобил Renault 5, кој беше укинат во 90-тите години на минатиот век, ќе ја преокупира фантазијата на денешните возачи кога ќе започне со продажба во првата половина на 2024 година (неговата премиера се очекува на крајот на 2023 година)
На презентацијата, компанијата понуди и краток увид во својот нов електричен модел „4ever“. Два извори блиски до компанијата открија дека станува збор за заживување на легендарниот Renault 4, кој престана да се произведува на крајот на минатиот век.
Имено, оваа година Renault ја одбележува 60-годишнината од постоењето на легендарната „четворка“ (направени се повеќе од 8 милиони примероци од 1961 до 1992 година), и ќе биде можност да го прикаже концептот на модерна верзија со електричен погон.
Renault би можел да подготви „изненадување“ поврзано со модерната „четворка“ во ноември годинава, во форма на електричен концепт. Некои извори наведуваат дека ова ќе биде најава за сериско достапно електрично возило инспирирано од изгледот на поранешниот Renault 4.
Такво возило би можело да ја користи платформата CMF-B и би било дел од плановите на Renault да понуди серија на целосно електрични модели.
Продукцискиот Renault 4ever се претпоставува дека се очекува во 2024 година или почетокот на 2025 година и ќе биде поедноставен, попростран, попрактичен и секако поевтин од електричниот Renault 5. Ова може да го направи вистински наследник на Renault Twingo Electric , чие производство ќе биде стопирано.
Исто така, според некои, Renault 4ever може да се произведува во истата фабрика во Словенија, така што цената ќе биде прифатлива. На крај, и оригиналниот Renault 4 порано се произведуваше во Ново Место.
Де Мео рече дека новите наменски платформи за електрични автомобили и групите за производство на погони на северот на Франција ќе му овозможат на Renault да испорачува електрични возила по пониска цена.
Првиот од новите електрични модели ќе биде Megane E-Tech Electric, кој треба да се појави во првата половина на 2022 година.
Овој модел ќе се базира на модуларна платформа развиена за електрични возила на француско-јапонскиот сојуз, а станува збор за компактно возило со кое Французите ќе се натпреваруваат со електричниот модел на Volkswagen ID.3. Ова го означува електричниот Megane во своите димензии, бидејќи е долг 4.210 мм, широк 1.800 мм, висок 1.505 мм, додека меѓуоскиното растојание е 2.700 мм.
Се очекува електричен мотор со 217КС и 300 Nm, батерии од 60 kWh, погон на предните тркала и автономија од околу 450 км. Исто така, забрзувањето од 0 до 100 km/h ќе трае помалку од 8 секунди.
Исто така, можно е подоцна да се појави верзија со батерии со поголем капацитет и подолга автономија, како и варијанта со два електромотори и погон на сите тркала.
До 2030 година, Renault и нејзините партнери во алијансата, Nissan и Mitsubishi, ќе произведуваат еден милион EV возила годишно на глобално ниво, во споредба со 200.000 во 2020 година, според францускиот производител на автомобили. Tesla, највредниот производител на автомобили во светот, веќе е близу до постигнување на таа цел, со продажба од 840.000 до 1 милион EV за оваа година.