Првото и второто место им припаѓа на двете најголеми нафтени компании ExxonMobil и Chevron …

Во извештајот InfluenceMap, кој ги истражувал корпорациите и тактиките за лобирање по прашање на климатските промени, Toyota е прогласена за трета најопструктивна организација за лобирање во владите кои ги поставуваат климатските политики. Првото и второто место им припаѓаат на двете најголеми нафтени компании ExxonMobil и Chevron.

„Корпоративниот прирачник за задржување на климатската политика помина долг пат од негирање на науката, но е подеднакво штетен. Она што го гледаме не е ограничено само на напорите за директно поткопување на регулативите. Вклучува и плодни и многу софистицирани техники на нарација, кои ги водат владите на неверојатно опасни начини“, вели за The Guardian Ед Колинс, директор на InfluenceMap.

Ова не е првпат Toyota да биде истакната поради својата тактика на лобирање. Според претходниот извештај на New York Times, јапонскиот производител на автомобили „во сенка“ водел кампања против лидерите на Конгресот за да ги повлечат плановите на администрацијата на Бајден за усвојување на електричните возила. Toyota, исто така, стагнирала во бројките на EPA, кои покажуваат дека вкупната потрошувачка на гориво на марката сега е на пониско ниво на економичност.

Минатата година, надзорникот за допринос во кампања откри дека Toyota е убедливо најголемиот корпоративен донатор на републиканците во Конгресот, кои го оспорија резултатот од претседателските избори. Многу од нив ја доведуваат во прашање научната основа за климатските промени.

Во Јапонија, претседателот на Toyota, Акио Тојода, тврдеше дека Јапонија ќе остане без електрична енергија во текот на летото доколку сите возила се електрични. Тој додаде дека инфраструктурата потребна за целосна транзиција кон електрични возила ќе ја чини земјата помеѓу 135 и 358 милијарди долари. Во Индија, лидерите на Toyota ја осудија целта на земјата да се вози само електрични возила до 2030 година.

Toyota долго време тврди дека хибридната и водородната технологија ќе понудат подобри резултати во борбата против климатските промени. Оттогаш, компанијата го претстави својот прв електричен кросовер, кој ќе биде еден од седумте очекувани членови на целосно електричното bZ семејство.