Шефот на Volkswagen, Томас Шефер, вели дека следните генерации на Passat, Tiguan и T-Roc ќе бидат последните што ќе се движат со мотори со внатрешно согорување

Тоа практично значи дека во плановите на германскиот гигант нема термички Golf од деветта генерација. Во исто време, Шефер нагласува дека иднината на урбаниот модел Polo не изгледа светла.

Во проширено интервју дадено за германското деловно издание Automobilwoche, Шефер, кој ја предводи матичната марка на групацијата Volkswagen, зборува за иднината на марката која ја предводи. Дискусијата неизбежно се движи кон приказната за електричните возила и како потрагата по нула емисии се повеќе го затегнува „јажето околу вратот“ на автомобилите опремени со мотори со внатрешно согорување. Во еден момент, Шефер вели дека Volkswagen е на прагот да стави крај на лансирањето на нови модели со конвенционален погон.

Во подоцнежниот дел од годината, германската марка има намера да ги претстави следната генерација на караванот Passat и кросоверот Tiguan, додека новиот Tayron како компактен кросовер за Кина е најавен за 2024 година, а потоа во 2025 година модернизираниот T-Roc. Директорот најави дека продажбата на овие адути ќе продолжи и во следната деценија, но дека нема да има наследници со мотори со внатрешно согорување. 

„T-Roc е нашиот последен пулен со конвенционален погон во Европа. Секако, ќе има и други модели кои ќе бидат темелно подобрени, но нема да има целосни иновации. Така гледаме, барем засега“.

Кој не е заинтересиран за очекуваната иднина на Golf? Ќе следи големо ажурирање во 2024 година и ќе помогне опсегот да стане конкурентен до крајот на деценијата. Нема планови за развој на дизел или бензински наследник, но прашањето сè уште е подложно на евентуална, неверојатна промена. 

„Ако работите тргнат во сосема поинаква насока до 2026 или 2027 година, тогаш можеби ќе започнеме целосно ново возило“. Како што сега стојат работите, тоа го немаме во нашите планови“.

Дополнително, Шефер навестува дека крајот на моделот Polo е зад аголот, бидејќи претстојното воведување на регулативите за емисии Euro 7 ќе го направи ова супермини прескапо, бидејќи ќе бара инсталирање на хибриден погон. Тој продолжува и вели дека на крајот ќе чини отприлика колку ID.2all од 2025 година, а тоа потоа неминовно води до прашањето за оправданоста да се понуди таков автомобил.

Компактниот електричен кросовер произведен во Волфсбург треба да биде лансиран некаде во 2026 година, а можно е да се вика ID. Tiguan. Компанијата има намера да ги задржи легендарните имиња во живот, дури и кога влегуваме во ерата на електричните возила, така што имињата Golf и Tiguan нема да бидат пензионирани откако ќе заврши ерата на моторите со внатрешно согорување. Шефер вели дека електричен Golf на платформата MEB/MEB+ не е планиран и дека тоа ќе се случи само на претстојната SSP архитектура. Да потсетиме дека се очекува да биде во комерцијална употреба по 2028 година.

VW има намера да продава само електрични автомобили во Европа, почнувајќи од 2033 година, две години „пред крајниот рок“ што Европската унија го постави како крајна граница.