Британскиот Autocar известува и за други гласини за тоа како би можел да биде еден од најочекуваните модели во наредните години

Новиот, редизајниран Stelvio беше претставен пред неколку месеци, но Alfa Romeo веќе гледа кон иднината на овој модел. Теренецот на италијанската марка целосно ќе се промени во 2026 година, со пристигнувањето на втората генерација која ќе се воздржи од секаква средна електрификација, за да се префрли на чиста електрична енергија.

Британскиот Autocar известува и за други гласини за тоа како би можел да биде еден од најочекуваните модели во наредните години.

Иако се уште нема официјална потврда, според британскиот магазин, Stelvio би можел да ја користи платформата STLA Large, која ќе се користи и за другите модели на Alfa.

Оваа архитектура е иста како и кај Peugeot Inception Concept претставен на почетокот на 2023 година со батерија од 100 kWh. Доколку истиот погонски агрегат биде потврден и за Stelvio, лесно би можело да се постигне опсег од околу 720 km. Тоа би бил сличен резултат на хипотетичката електрична Giulia, со оглед на тоа што Imparato веќе предвиде автономија од речиси 700 километри за идниот електричен седан.

Всушност, идејата на Alfa Romeo е преминот од термо верзии на електрични да биде што помалку „трауматичен“, барем што се однесува до удобноста и ергономијата на автомобилот. Многу е веројатно дека идните Stelvio и Giulia ќе делат електрични мотори, како што е моментално е случајот со бензинските и дизел моторите.

И двете би можеле да имаат почетна верзија со 350 КС, а потоа да одат до 800 КС за Veloce. Најспортската верзија би останала Quadrifoglio, со моќност од околу 1.000 КС, што речиси двојно би ја зголемило моќноста од 510 КС кај сегашните модели опремени со 2.9-литарски V6.

Каде ќе се произведува новиот теренец? Првиот човек на Alfa Romeo навестува дека електричните Stelvio и Giulia ќе ја видат светлината на денот во фабриката Cassino, но се уште нема официјална потврда.