Qashqai e-Power комбинира 1.5-литарски 3-цилиндерски бензински мотор со турбополнач од 158 КС и електричен мотор од 140 kW

Nissan сподели повеќе информации за хибридната варијанта на новиот Qashqai e-Power, со кој планира да ја прошири електрифицираната гама на теренци покрај постоечките „благи“ хибридни варијанти. Ова е првиот модел во Европа кој ја користи технологијата e-Power на Nissan која веќе е достапна во Јапонија со моделот Note.

Qashqai e-Power комбинира 1.5-литарски 3-цилиндерски турбо бензинец со 158 КС (115 kW) и електричен мотор, инвертер и батерија од 40 kW. Хибридниот систем сам се полни, но нуди и искуство со EV бидејќи електричниот мотор ги придвижува тркалата, а моторот со внатрешно согорување работи само како генератор на енергија.

Оваа поставка значи дека возачот има пристап до моменталниот вртежен момент на електричниот мотор, додека бензинскиот мотор со променлива способност за компресија работи ефикасно и тивко генерирајќи енергија за инверторот и батеријата. Батеријата се полни и со регенеративно сопирање, особено во режимот e-Pedal, кој се активира со прекинувач на централната конзола што обезбедува забавување од 0,2 g кога возачот ќе ја крене ногата од педалот за гас.

Целта на Nissan била да обезбеди „поврзано“ искуство во возењето, а тоа е постигнато со системот наречен „Linear Tune“ кој ја зголемува брзината на вртежи на моторот при поголеми брзини за да се избегне искуството на прекината врска кое се среќава кај други хибриди.

Според истражувањето на Nissan, возачите на европските кросовери поминуваат повеќе од 70 отсто од своето време возејќи во урбани и приградски области, каде што e-Power погонот работи ефикасно и тивко. Во комбинираниот циклус, потрошувачката на гориво е 5,3 l / 100 km, а емисијата на CO2 119 g / km според прелиминарните податоци.

Nissan Qashqai e-Power на европскиот пазар треба да пристигне кон крајот на ова лето, а цените ќе бидат познати блиску до тој датум.