Промена на маслото во менувачот: Кога ќе се појават првите проблеми, време е да одите кај механичар!
Маслото ги губи своите својства со текот на времето, а често е контаминирано со ситни честички кои се создаваат како производи на дејството на менувачот
Менувачите исто така бараат подмачкување, а тоа значи и препорака за менување на маслото во менувачот. Најчестите интервали кога станува збор за автоматските менувачи се од 90.000 до 120.000 километри, во зависност од оптоварувањето на автомобилот. Ова треба да биде случај и со мануелните менувачи или поедноставно кажано менување на маслото на секои шест до осум години. Секако, сè зависи од стилот на возење. Поспортски или поагресивно, секако не придонесуваат за долго и добро однесување на менувачот.
Маслото за менувач ги подмачкува сите клучни делови, го намалува триењето, но исто така и ги лади и го намалува ризикот од корозија. Маслото ги губи своите својства со текот на времето и често е контаминирано со ситни честички кои се формираат како производи од дејството на менувачот. Во рана фаза, маслото ги пренесува овие мали нечистотии до филтерот, но подоцна, ако не се промени, ќе ја изгуби способноста за прочистување и ќе биде заситено само со мали честички.
Ако забележите потешка промена на брзините, особено кај рачните менувачи, или проблеми со менувањето во првиот и вториот степен на пренос, ова може да биде знак на истрошено масло за пренос и потреба за промена.
Маслата за рачен менувач имаат век на траење од околу 150.000 километри – ако производителот нема наведено термин за замена.
Менувањето на маслото е сложена работа, особено кај возилата со автоматски менувач (тука е потребно и испирање на менувачот), па затоа, ако не сте сигурни во вашите сервисни способности, подобро е да се консултирате со механичар.