Porsche се обратил кон британска компанија за да им дозволи на патниците да гледаат филмови и ТВ на вградените екрани, во знак на зголемениот фокус на производителот на автомобили кон обезбедување содржина во движење

Новата функција за видео стриминг во автомобил ќе им овозможи на сопствениците на Porsche во 56 земји да пристапат до нивните претплати за Disney+ и Amazon Prime, како и ТВ во живо, преку платформата што ја води ScreenHits TV.

Производителот на автомобили вели дека нивниот нов Cayenne SUV ќе им овозможи на возачите да гледаат филмови и ТВ на централниот екран кога возилото е во мирување и на совозачкиот екран – кој не е видлив за возачот – додека автомобилот се движи.

Автомобилите на Tesla можат да емитуваат видео кога се паркирани, преку платформи како Netflix и YouTube од 2019 година, иако на другите производители им требаше подолго време за да воведат екрани доволно големи за да го направат исплатливо гледањето во автомобилот. Стримингот исто така ги успорува брзините и трошоците на мобилната мрежа.

Автомобилската индустрија се подготвува за експлозија на гледање ТВ во автомобил и други потенцијално профитабилни услуги, бидејќи се повеќе возила стануваат способни за самостојно управување. Во Велика Британија, владата минатата година донесе промени за да дозволи гледање филмови на автопат, каде што возењето е строго регулирано.

Автономните способности – заедно со рамниот „скејтборд“ дизајн на многу електрични возила со батерии – ќе го отворат патот за многу поизвонредни опции за забава во автомобилот.

ScreenHits TV, поддржана од инвеститори, вклучувајќи го и шефот на хеџ-фондовите Криспин Оди, е основана во 2012 година, а во 2019 година лансираше услуга која ги комбинира услугите за стриминг во еден интерфејс. Има 50 вработени и има за цел да биде профитабилна оваа година.

Некои аналитичари се скептични за тоа колку брзо автономната технологија ќе го преземе управувањето на патиштата, откако неколку компании во текот на годините ги пропуштија сопствените цели за самостојно возење на јавните патишта. Сепак, во ScreenHits TV се надеваат дека ќе започне да препорачува содржини врз основа на тоа колку долго возачите на електрични автомобили ќе поминат во мирување на јавните станици за полнење.