Почнуваат испораките на хиперавтомобилот на Mercedes: Ова е првиот сериски AMG One / ФОТО
Луѓето од Афалтербах се огласија на социјалните мрежи за да откријат три слики на кои е прикажан автомобилот на првиот клиент
Поминаа околу пет и пол години откако Mercedes-AMG го освои автосалонот во Франкфурт со претставувањето на концептот Project One. Дури во јуни 2022 година беше претставена подоцнежна продукциска верзија, без зборот „Project“. Сега конечно започнуваат и испораките на „болидот“ на Mercedes-AMG со F1 мотор.
Луѓето од Афалтербах се огласија на социјалните мрежи за да откријат три слики на кои е прикажан автомобилот на првиот клиент. Со германски „ON1“ таблички, хиперавтомобилот е главно црн, но со Petronas зелени акценти и бројни бели трикраки ѕвезди во задниот дел. Забележливо е дека врвот на кровната лопатка е завршен во црвено, а на предната решетка има истакнато бело „AMG“.
Вистински тркачки автомобил за регуларен пат, најбрзо возило за улична „брканица“, но и околу Нирбургринг, Хокенхајм и Ред Бул Ринг. Производството е ограничено на само 275 примероци. Не е познато кој е сопственикот на првиот One, но Formula 1 возачите Луис Хамилтон, Нико Розберг и Дејвид Култхард ги потпишале своите имиња на испрекинатата лента за купување на рачно изработениот електрифициран ѕвер.
Всушност, The Sun уште во септември 2017 година, кога беше откриен Project One, напиша дека Хамилтон очекува испорака на два автомобили, од кои едниот ќе му биде подарок на неговиот татко Ентони. Магнатот за недвижности Мани Кошбин, актерот Марк Волберг и тениската ѕвезда Јон Сириак, исто така, беа пријавени како меѓу 275-те купувачи.
Како што претходно беше објавено, производството започна во август 2022 година, а автомобилите се склопуваат во фабриката на AMG во Ковентри, Велика Британија. Сложениот хибриден погон со 1/6-литарски V6 мотор со турбополнач и четири електрични мотори доаѓа од одделот за погонски единици со високи перформанси на Mercedes-AMG во Бриксворт.
Секако, еден од најспектакуларните автомобили на нашето време, AMG One со погон на четири тркала имаше тежок пат до сериско производство. Да се направи моторот со внатрешно согорување со 566 КС да ги исполнува регулативите на Еуро 6 беше една од најголемите пречки со кои се соочија инженерите. V6 кој во „лер“ работи на 1200 вртежи во минута наместо 5000 вртежи во минута како кај Formula 1 болидите.