Асовите на Peugeot од Б сегментот наскоро ќе можат да сметаат на поголема автономија на движење.

Францускиот бренд ќе обезбеди подобар опсег за електричниот субкомпактен двоец од почетокот на следната година. Тоа нема да се постигне со зголемување на капацитетот на батериите кои ќе останат исти (од кои 50 kWh, од кои употребливи 46,2).

Всушност, тие ќе применуваат промени поврзани со менувачот, а некои пакети на опрема ќе добијат и гуми со низок отпор на тркалање, што треба да овозможи поголем радиус на движење. Дополнително, ќе биде имплементиран и нов сензор за влажност во кабината, а од Peugeot наведуваат дека ќе го ажурираат и софтверот за контрола на греењето на патничкиот простор.

Што значи ова во пракса? Французите наведуваат дека електричниот 208 со вакви измени ќе може да смета на зголемување на автономијата од 15 на 22 километри. Од друга страна, поголемата и помасивна 2008-ца ќе може да помине 10-25 километри повеќе од досега.

Двете електрични возила остануваат достапни само со еден електричен мотор. Станува збор за погонска единица која испорачува 136 КС, а засега нема индикации дека Peugeot ќе работи на промена на тој агрегат во догледна иднина, барем не следната година.

Јасно е дека Peugeot веќе постигна огромен успех со сегашната генерација на моделите 208 и 2008. Тактиката да се понуди класика со мотори со внатрешно согорување, како и EV варијанти се покажа како многу успешна. 

Електричниот Peugeot 208 се најде меѓу десетте најпродавани електрични модели во Европа во текот на септември, со 4.332 регистрирани регистрации и раст од 49% во однос на истиот месец лани.