Како што и обично прави, Volvo однапред подготви модели за следната моделна година и ја ревидираше својата гама

Главната новина во овој бран ажурирања се однесува на ревизијата на составот на пакетите на опрема, па затоа е донесена одлука да се напуштат имињата на пакетите, кои со текот на времето станаа практично синоним за скандинавскиот бренд. Имињата на пакетите Momentum, Inscription и R-Design веќе не постојат. На нивно место, за моделната 2023 година, се пакетите Essential, Core, Plus и Ultimate.

Последните две опции се понудени во подизведби наречени Bright (со многу козметички детали кои имитираат хром) и Dark (реплика на поранешниот пакет R-Design со црни акценти). Палетата на тој начин, формално кажано, станува поширока, но всушност листата на опции е стеснета. Иронично, се наведува дека тоа ќе им го олесни животот на купувачите, додека вистинскиот мотив на производителот се „скрива“ во намалувањето на производствените трошоци.

Паралелно со новитетите опишани погоре, Скандинавците благо ги ажурирале и седанот и караванот од сегментот D, па така се претставени рестилизираните модели S60 и V60. Во истата приказна е вклучена и теренската верзија, која Volvo ја нарекува Cross Country.

Трите новитети имаат редизајнирани тркала, иновативна палета на нијанси на боја на каросеријата, а дизајнерите сфатиле дека би било „добра работа“ да се сокријат краевите на издувните цевки во сите варијанти (вклучувајќи ги возилата со спортскиот пакет Dark). Објаснувањето е едноставно, акцентот на отелотворување на „мирисот на изгорен бензин“ повеќе не се вклопува во еко-имиџот на северноевропскиот бренд.

Кај освеженото дуо, ништо не се променило во патничката кабина, но се појавуваат нови алтернативи во однос на тапацирот на седиштата во форма на благородна ткаенина со мешавина од волна. Модификациите на моделот од серијата 60, исто така, вклучуваат инсталирање на мултимедијален систем базиран со оперативниот систем Android Automotive OS, кој беше премиерно прикажан во возилата на Volvo од сегментот подолу – моделната линија со индекс 40.

Треба да се набројат и промените од техничка природа. Volvo S60 и V60 сè уште се опремени само со дволитарски турбо мотори со четири цилиндри, но бензинските модификации B3 (со 163 коњски сили) и B4 (197 КС) доаѓаат во форма на лесни хибриди и работат со роботизиран менувач со седум брзини. наместо поранешниот 8-степен автоматик.

Сепак, некогашните менувачи се задржани со алтернативата на бензин со погон на сите тркала. Станува збор за модификацијата B5 AWD (со 250 коњски сили). Истото важи и за дизелот со погон на предните тркала. Овде зборуваме за варијантата B4 (197 КС). Покрај тоа, бензинската верзија B6 со 300 „коњи“ е целосно исклучена од гамата.

Volvo минатата есен најави модернизација на гамата на комплементарни хибриди. Сега им е доделен суфиксот Recharge (претходно Twin Engine). Во оваа област треба да се каже дека е освежена електричната поставка. Зголемена е моќноста на електромоторот прикачен на задната оска, па повеќе не е 87, туку 145 „коњи“, додека капацитетот на влечната батерија, сместена под централниот тунел, е зголемен од 11,6 на 18,8 kWh.

Кога се вози во електричен, односно тивок режим, тогаш овие „Скандинавци“ можат да достигнат и до 90 километри одалечени точки во однос на онаа од која започнала авантурата.

И понатаму е може изборот помеѓу два хибриди, а заедничко им е тоа што и двата имаат бензински мотори (турбополнач и компресор) како основа на погонската група, но нивната поставеност е таква што нудат две различни нивоа на моќност.

Серијата 60 на Volvo, со суфиксот Recharge T6 AWD, има максимални 340 коњски сили, додека модификацијата Recharge T8 AWD може да се пофали со 455 „коњски сили“. На пример, најмоќниот седан, Volvo S60, може да достигне 100 km/h за 4,6 секунди, но неговата максимална брзина е намалена на 180 km/h. Токму овој податок ја покажува глупоста од инсталирање супермоќни погонски единици во услови на ограничување, како на полето на сообраќајните прописи, така и во однос на техничките ограничувања на брзината. Со други зборови, истиот (ако не и поголем) безбедносен ризик е поврзан со таквото молскавично брзо забрзување во однос на движењето при брзини поголеми од 180 km/h.

Заедно со модификациите со индексот Т8 е понуден и пакетот опрема Polestar Engineered, како што беше случајот пред овие промени во каталогот, но тој веќе не содржи опција за зголемување на моќноста (иако претходно понудениот „бонус“ беше симболичен). Остатокот од опремата се однесува на воведување на адаптивен систем за суспензија со Öhlins прилагодливи амортизери, екстремен систем за сопирање развиен од познатиот Brembo и специјални тркала од 19 инчи. 

Освежените модели на Volvo S60 и V60 веќе може да се нарачаат доколку живеете на Стариот континент. Караванот започнува со цена од 41.450 евра (верзијата В3). Основната лимузина ја носи налепницата В4 и е поскапа од воведната: 46.750 евра.

ФОТО ГАЛЕРИЈА

2023 Volvo S60 Recharge T8

[useyourdrive dir=”1LQ90R3JoAS5NI-6r2IewDk3x2bguSx8X” maxheight=”480px” mode=”gallery” viewrole=”administrator|editor|author|contributor|subscriber|guest” downloadrole=”all” showfolders=”0″ showsharelink=”1″ showrefreshbutton=”0″ search=”0″ showbreadcrumb=”0″]

2023 Volvo V60 Recharge T8

[useyourdrive dir=”1pTdQn3XBcIoUWgZmZqX_l6VPKDFLb-Qf” maxheight=”480px” mode=”gallery” viewrole=”administrator|editor|author|contributor|subscriber|guest” downloadrole=”all” showfolders=”0″ showsharelink=”1″ showrefreshbutton=”0″ search=”0″ showbreadcrumb=”0″]