Околу половина од сопствениците на електричниот ID.3 никогаш порано не поседувале Volkswagen
По долгогодишните проблеми со квалитетот поради кој се одложуваше сериското производство, Volkswagen ID.3 конечно пристигна во продажните салони пред околу една година. И тоа со многу добри резултати, така што и во овие кризни времиња, германскиот производител на возила успеа да испорача околу 144 илјади примероци во Европа
Иако таквата бројка е многу позитивна, компанијата од Волфсбург всушност слави од друга причина. Имено, околу половина од споменатиот број клиенти никогаш порано не поседувале автомобил од Volkswagen, па секако импресивен е фактот дека германскиот гигант успеал да украде толку многу клиенти директно од конкуренцијата.
Претседателот на компанијата за продажба и маркетинг, Клаус Целмер, вели дека одлуката на Volkswagen да инвестира позначајно во електрични модели досега дала фантастични резултати и дека целото семејство ID е навистина голем успех. Хечбекот ID.3 беше најпродаваниот електричен автомобил на Стариот континент во текот на август, и ако се сумираат резултатите од продажбата на сите модели со беџот ID, тие би биле најпопуларни во својата категорија на целиот европски пазар
Таквите информации се навистина импресивни, особено затоа што Volkswagen има една Tesla пред себе, која е постар производител во сегментот на батериски, електрични возила и практично синоним за својата категорија.
Volkswagen спровел и анкета за тоа што точно ги привлекло клиентите кон хечбекот ID.3. Повеќето од нив изјавиле дека станува збор за еколошки привилегии или перформанси, што и да значи тоа, но претпоставката е дека сакаат да им дадат до знаење на оние околу нив колку им е важно и како се грижат за зачувување на животната средина.
Некои медиуми претпоставуваат дека причините лежат и во потивкото возење и влијанието врз климатските промени. Половина од нив додале дека сакаат и иновативна технологија и дека имаат барем уште еден автомобил во семејството, но тој ID.3 се користи 80% од времето за потребите отелотворени во секојдневното возење.
Како и да е, Volkswagen дефинитивно се истакнува како сериозен играч подготвен да ja симне Tesla од врвот.