Долго очекуваниот и уште подолго најавуваниот електричен модел Борн конечно дебитираше во полн сјај

Ова е првиот Cupra автомобил кој се напојува исклучиво од електрична енергија и е еден од клучните модели во ерата на развојот на електромобилноста. Технички, тоа има многу врска со браќата и сестрите од концернот.

Одамна беше познато дека Cupra подготвува „електричар“ базиран на ID на Volkswagen ID.3. Бројни најави, ветувања, а потоа и концептот el-Born не оставија сомнеж за насоката во која ќе се одвива овој проект. Затоа и нема изненадувања – Born е едноставно ID.3 во шпанска варијанта, иако мора да се признае дека во барселона внеле многу индивидуализам.

Традиционално, на Cupra не и недостасуваат агресивни адитиви за обликување и карактеристични уметоци од бакар. Автомобилот треба да биде особено привлечен за младите клиенти, всушност, главно, е насочен кон нив. Во целина, тој не се разликува многу од концептот, што го прави еден од најсмелите предлози во неговиот сегмент.

Внатрешноста исто така изгледа добро. Помирна и посредена од надворешноста, но секако крајно модерна. Првото нешто што се забележува е големиот 12-инчен мултимедијален екран и помалиот екран сместен точно пред возачот. Тука се и спортските седишта и уметоци кои имитираат бакар и јаглеродни влакна. Она што е за одбележување, ќе има и head-up систем со проширена реалност.

Cupra вели дека автомобилот, и покрај неговиот еколошки карактер, нема да ги изгуби спортските предности карактеристични за оваа марка. Наспроти најавите, во основната верзија на задната оска се добива 150 КС, што овозможува до стотка да се стигне, за не многу импресивни 8,9 секунди. Батеријата од 45 kWh ќе обезбеди опсег од 340 километри.

Скалило погоре ќе биде позиционирана варијантата со батерија од 58 kWh со 204 коњски сили и опсег од 418 км (спринт до 100 за 7,3 секунди). Од друга страна, оние што бараат забрзување со вредност карактеристична за еден hot hatch , ќе мора да ја изберат верзијата со моќност од 232 КС со систем за е-boost која обезбедува привремена дополнителна моќност со едно притискање на копче. Батеријата е иста но забрзувањето од 0 до 100 km/ e 6,6 секунди.

Вреди да се напомене дека врвната варијанта може да се комбинира и со батерија од 77 kWh, што може да се преведе во импресивен опсег од 547 км и можност за побрзо полнење со уреди со моќност до 125 kW.

ФОТО ГАЛЕРИЈА

Сепак, за детална спецификација и цени ќе треба да се почека уште малку. Автомобилот, иако веќе премиерно прикажан, сепак е во процес на одобрување. Според планот, производството треба да започне во август, што значи дека сè ќе стане појасно оваа есен.