Препознатливото лого на Citroen доживеа освежување: ова е неговото изменето издание, инспирирано од оригиналното лого од 1919 година

Ова е инаку само 10-ти знак со двоен шеврон за 103 години, подготвен по повод големото освежување на францускиот бренд и со цел логото да се направи „полесно за користење на дигиталните допирни точки“.

Како што најавува Citroën, новото лого за прв пат ќе го видиме наскоро, на „значајно концептно семејно возило“. Автомобилот го прикажува новиот слоган „Ништо не нè движи како Citroen“.

Новиот знак на сериските возила ќе се најде „од средината на 2023 година“. Тука спаѓа и новиот Citroen C3, кој ќе се појави следната година.

Извршниот директор на Citroen, Винсент Коби, вели: 

„Додека започнуваме со веројатно највозбудливото поглавје во нашата славна 103-годишна историја, вистинско време е Citroen да прифати модерен и современ изглед. Нашиот нов идентитет е елегантен симбол на напредок додека нашите клиенти ги придвижуваме во смели, напредни возила кои ги предизвикуваат традиционалните правила на индустријата, додека емотивно го обезбедуваат целото нивно искуство – особено електричниот погон – да биде подостапно, удобно и попријатно, без оглед на нивните желби и потреби“.