Auto Zeitung: Некои елетрични возила трошат 30 проценти повеќе од декларираното по циклусот WLTP!
Само две возила во реални услови трошеле исто колку и на WLTP тестот, па дури и помалку од тоа. Тоа се Peugeot e-208 и Renault Zoe
Германскиот магазин Auto Zeitung тестирал електрични возила на пат и нивната потрошувачка, односно отстапувањата од WLTP мерењата. Овие мерења на потрошувачката се воведени откако претходниот стандард NEDC се покажа дека не е во склад со реалната потрошувачка, односно вршен е во лабораториски услови. Во случај со потрошувачката кај дизелите и бензинците, WLTP се покажа како многу попрецизен, иако има отстапувања во многу модели, односно бројките на тестот се многу подобри отколку во реалноста. Што е со електричните автомобили? Па скоро исто ако се земе во предвид дека само две возила во реални услови потрошиле како на WLTP тестот па дури и помалку. Тоа се Peugeot e-208 и Renault Zoe.
WLTP е во употреба од 2018 година, но производителите на автомобили сепак лобираа и успеаја да олеснат некои од неговите тест процедури. Опсегот на новите автомобили се мери на точно 23 степени надворешна температура, што е идеално. Греењето и климатизацијата остануваат исклучени за време на мерењето, со што се намалува потрошувачката на гориво.
Интересно, некои возила трошат дури 30 проценти повеќе (вредностите се во kWh) од декларираното.
Отстапување до 10 проценти
Модел | Потрошувачка според производителот* |
Потрошувачка во праска* |
Разлика |
---|---|---|---|
Peugeot e-208 | 17.6 | 17.1 | -3 % |
Renault Zoe R 135 ZE 50 | 17.7 | 17.7 | – |
Peugeot e-2008 | 17.8 | 18.2 | 2 % |
Kia e-Niro | 15.9 | 16.3 | 3 % |
Audi RS e-tron GT | 20.6 | 21.4 | 4 % |
Mazda MX-30 e-Skyactiv | 19. | 20.2 | 6 % |
VW ID.4 Pro | 18.9 | 20.2 | 7 % |
BMW i3 | 15.3 | 16.6 | 8 % |
Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo | 24.4 | 26.6 | 9 % |
Отстапување до 20 проценти
Модел | Потрошувачка според производителот* |
Потрошувачка во пракса* |
Разлика |
---|---|---|---|
Opel Zafira-e Life | 27.3 | 30.2 | 11 % |
Hyundai Kona Electric | 14.7 | 16.6 | 13 % |
Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro | 17.6 | 19.9 | 13 % |
Mercedes EQV 300 | 28.1 | 32 | 14 % |
Porsche Taycan Turbo S. | 24.7 | 28.2 | 14 % |
Renault Twingo Electric | 16 | 18.3 | 14 % |
Mini Cooper SE | 15.2 | 17.9 | 18 % |
Mercedes EQA 250 | 17.8 | 21.1 | 19 % |
Tesla Model 3 Standard Plus | 14. | 16.8 | 20 % |
Отстапување до 30 проценти
Модел | Потрошувачка според производителот* |
Потрошувачка во пракса* |
Разлика |
---|---|---|---|
Fiat 500e | 14. | 16.9 | 21 % |
Škoda Enyaq 80 iV | 16.7 | 20.4 | 22 % |
Opel Mokka-e | 17.4 | 21.7 | 25 % |
Audi e-tron S Sportback | 26.4 | 33.2 | 26 % |
Volvo XC40 P8 AWD | 23.8 | 30.3 | 27 % |
Tesla Model S Performance | 20 | 26 | 30 % |
Отстапување над 30 проценти
Модел | Потрошувачка според производителот* |
Потрошувачка во пракса* |
Разлика |
---|---|---|---|
BMW iX3 | 19.5 | 25.6 | 31 % |
Polestar 2 Long Range | 19.3 | 25.5 | 32 % |
VW ID.3 Pro | 15.4 | 21 | 36 % |
Aiways U5 | 16.6 | 23 | 39 % |
Ford Mustang Mach-E AWD | 18.7 | 26.5 | 42 % |
Mercedes EQC 400 4Matic | 22.2 | 33.6 | 51 % |